Bij dit soort plaatjes : JA!!!!
Hij is binnen! Prachtige editie weer, Roger. Wel een klein beetje jammer dat deze foto veel te rood is afgedrukt... maar dat mag de pret niet drukken. Onno Image Unavailable, Please Login
Veel celebs in deze Gli: Tonnie, Alex, Willem K, Joop Joldersma, Flipper en ga zo maar door! Gr. Martin
Niet nodig Edwin, tot nu toe mocht ik hem altijd van een ander lid lezen, neem aan dat ik dat deze keer ook weer kan doen. Maar bedankt voor het aanbod!
Aangezien het geen sportwagen weer is, hier maar even lol mee gemaakt. 800cc met inschakelbare 4WD, maar is in 2WD op witte parkeerplaats het leukste! Image Unavailable, Please Login
Geweldige clip! Maar ik zie iets wat ik afgelopen seizoen gemist heb (toen ik in china zat?). Twee voorwielen die tegelijk afbreken van de Red-Bull bij een inrem actie....Welke wedstrijd/training? is dat gebeurd?
Kan ik niet eens keer een exemplaar van iemand lenen, word nu toch wel erg nieuwsgierig.....[/QUOTE] Ja hoor kom maar langs . Als het weer wat beter is het is hier bar en boos.
Wederom een mooi Gli Roger! Klein puntje, maar mijn achternaam was bij een artikel niet goed gespeld.
Peter! Van harte gefeliciteerd kerel! Wat breng je verjaardag veel sneeuw met zich mee. Niet dat ik het erg vind, want het blijft lachen om daar mee te spelen. Op je gezondheid! CHEERS! Vu
Gebruik jij geen snellere (rode? ) quad voor dan? Of zijn daar de afstanden te groot voor? (uitdroging)