Petertje!!! Gefeliciteerd!
Ja het is een rode Honda maar ik bedoelde het concept. Overigens is de stricte snelheidslimiet op de mijn 40 km/u en net als op de openbare weg houd ik me daar altijd aan. Onno
Peter, 't mag vandaag officieel dus: van harte goede vriend en nog vele jaren! Was 't nog lang gezellig gisteravond? En iedereen weer behouden thuis gekomen? Ciao, E.
Bedankt voor de felicitaties, ik zit nu aan de verkeerde kant van de 30, dus op naar de 40 Was weer gezellig gisteravond!
Het was zeker gezellig, denk dat wij om 02:30 bij Pterps weggingen. Vervolgens zijn Martin, Franc en ik bij Socciebon en ega blijven slapen. Martin bij mij op de kamer. Heeft weinig geslapen geloof ik. Ben net thuis
**** HEEL BELANGRIJK **** Aanstaande dinsdagavond de 21e op BBC2: de TOP GEAR winterspecial 2010. De New York foto's hiervan zagen wij al eerder. Bovendien gelijk op volgende week zondagavond de 26e weer !! Ziet er weer heel goed uit allemaal! http://www.youtube.com/watch?v=79MdsAq8ra8&feature=player_embedded 8pm, 21 Dec 2010: The world's most popular car show returns as Jeremy Clarkson, Richard Hammond and James May compare the Mercedes SLS, the Porsche 911 GT3 RS and the Ferrari 458 Italia in an epic road trip up America's east coast. Along the way they undertake a series of challenges culminating in a fight to find the fastest way into New York, all in the name of crowning the world's greatest sports car. Plus, a round up of car-related Christmas tat and Danny Boyle takes to the track as the star in a Reasonably Priced Car. 8pm, 26th Dec 2010 : Top Gear pays tribute to the festive season in their own inimitable style. In their most spectacular journey ever, Jeremy Clarkson, Richard Hammond and James May create their own 21st century nativity play as they follow the journey of the three wise men across the Middle East. Image Unavailable, Please Login
@Pterps Uiteraard nog gefeliciteerd met je verjaardag. Ik zat naar buiten te kijken en bedacht dat op dit moment best een hele mooie variant op de zoutvlakte-F mogelijk moet zijn............
Ik had dit filmpje afgelopen week ook al ergens gespot, en moest inderdaad ook direct aan Henk denken. Er lopen op deze aardkloot dus nog meer mensen met zo'n afwijking rond.
Ik maakte me alleen zorgen als ik je ademhaling niet hoorde Henk Dank voor de gastvrijheid Peter, Ester en M&M! Gr. Martin
Heer Socciebon... Heeft u de Ferrarienthousiastelingen misschien nog iets te vertellen ? Of is het nog te vroeg...?