Uhh gastheer Henkie, het is al laat. Door de sneeuw is er vertraging opgelopen. Ik houd u op de hoogte!
HEEL verstandig heren. Ik heb er 2 uur over gedaan, op sommige momenten me afvragend waar de A28 gebleven was. Van links naar rechts: vangrail, grote witte vlakte zonder sporen, kilometerpaaltjes. Aangevuld met hypnotiserende sneeuwvlokken en geen lantaarns. Vervolgens op de gracht niet in staat om te parkeren. Kon het 5 cm hoge stoeprandje niet op komen. Gelukkig is het om 4 uur 's nachts nog knap druk op straat in Utrecht, want ik had wel even wat hulp nodig om het bruggetje over te komen Toch maar even winterbandjes besteld daarnet...
Jammer dat zoiets niet voor treinen bestaat. We zouden morgen voor vier dagen naar London vertrekken met de NS/Eurostar, maar treinen hebben 2 uur vertraging, ALS ze al rijden. Annuleren werd geadviseerd, wat we maar gedaan hebben (geen zin in reisstress, toch al stress zat met een zieke vader en kat). Van mij mag het snel over zijn met die sneeuw.
Moet je de site van Forzaservice eens opstarten.. (een klik op de grote middenfoto) http://www.forzaservice.nl/
Mooie beelden. Ook hoe dwars ze gaan op die smalle banden door de bocht... Thx voor de tip. Hoe gaat het met "onze" film? Lig je nog op schema?
Man schei uit.. pfff.. Wil zo graag een trailer maken, maar dat lukt nooit aangezien onze filmavond op 8 januari al is. En ik moet eerst alle beelden hebben. Ben nu bijna door de mei-trip heen. Nog 1 dag en de bullitcams. En dan september nog...
Beetje aan het zappen, kom ik daar Erik's grote broer tegen achter de piano... tsss... Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Ik heb zondag een borrel gedaan met Alex' businesspartner, die me verteld heeft hoe hij dit filmpje gevonden heeft. Geweldig! Erg leuk dat hij meteen de rechten heeft verworven en dit voor de nieuwe website gebruikt heeft. Petje af! Onno
Je bent me zoooooo voooor Dit was precies wat ik van plan was!!! De gelijkenis is ook schokkend en nu weten we ook van wie zijn dochter het muzikale talent heeft
Misschien wel verstandig... zag gisteren op de BBC dat de Eurostar ook problemen heeft. Nu weet ik niet precies of dat met kaartjes is, omdat 1/3 van de vluchten slechts vliegt, of dat het problemen op de rails zijn.