Nederlandstalig - Dutch speaking | Page 2351 | FerrariChat

Nederlandstalig - Dutch speaking

Discussion in 'Holland/Belgium' started by ForzaFerrari, Apr 29, 2004.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Ik vond die TopGear geweldig. Prachtige acties met de 458 en Clarkson in de SLS die bij elke tankbeurt een set verse achterbanden kreeg ;)

2. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Ik heb ook genoten. Het was, na TopGear Apocalypse, goed te zien dat ze nog steeds kwaliteit kunnen leveren.

Onno

3. omd78

omd78 F1 World Champ

Dec 26, 2005
    13,245
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    En er werd gelijk even goed afgerekend met The Stig :D

Gr. Martin

4. SoCCieBon

SoCCieBon F1 Rookie

Sep 8, 2008
    4,915
    Europe
    Full Name:
    Marc
    Ze reden met prachtige auto´s in een prachtig landschap, maar het programma is drie keer ruk. De grappen zijn ook allemaal zo ingestudeerd dat elke komisch randje er vanaf is. Toen ze met een zogenaamd wedstrijdje de stad doorkruisden ben ga ik zappen, dat is zo ongelooflijk veel van hetzelfde. Weeeeeer een wedstrijdje, met weer dezelfde discussie achteraf. Ik begrijp ook wel dat het een keer ophoudt met al die grappen over auto´s en het moeilijk is om nog iets origineels te verzinnen. Top Gun 16 hebben ze nooit uitgebracht. O ja, en ook zo spannend....staande start 458 met de SLS......pfff op het puntje van mijn stoel......en raad eens wie er gewonnen heeft....??? Nou wat denk je??? Ohhhh, wat een verassing.....allebei even snel.....kijk!!!...ik heb een foto!!!! zie je dat.......allebei gelijk......ohhhhhhh.... nou ik heb me kapot gelachen......:(.............Moet je even voorstellen dat het produktieteam van minimaal 50 man samen deze grap hebben bedacht, die foto geshopt hebben, de hoofdrolspeler de tekst uit hun hoofd moeten leren en aan ons als publiek verkopen als grap....

Of was die achterlijke R/C vliegende schotel soms om van te gieren?....en oooohhhh, wat een verassing.....jaha, Clarkson kreeg dat ding niet meer onder controle en toen vloog ie tegen een kabel waardoor alle studiolichten uitgingen!!!!!! Ja, je hoort het goed, de heeeeeele studio donker......Echt, geloof mij, ze zenden het te laat uit....mijn kinderen zouden het geweldig vinden. Maar gelukkig hadden ze kaarsjes....en water om de brand te blussen....pfffffff....dat was me wat zeg.....

Dus wat Onno met kwaliteit bedoelt begrijp ik niet..

Je begrijpt, ik kwam er niet echt van in een kerststemming:)

5. evdzwet

evdzwet Formula Junior

Jul 24, 2009
    613
    Wassenaar
    Full Name:
    E. vd Zwet
    Is dit nou lachen als een boer met kiespijn? ;) Maar wat mij betreft heb je wel gelijk. Ik vind het leuk om naar de auto's te kijken. De rest is het niet meer zo. Dan moest ik meer lachen om die Chevvy motor die ze gebruikten om een blender aan te sturen.

6. bigodino

bigodino F1 World Champ
    Silver Subscribed

Apr 29, 2004
    13,159
    The Netherlands
    Full Name:
    Peter den Biggelaar
    Ik kijk al een hele tijd niet meer naar TG. Sinds ze steeds vaker onnodig auto's e.d. vernielden (ook splinternieuwe). Geen respect tonen verdient geen respect.

7. 328gts1987

328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Ik ben in slaap gevallen tijdens de uitzending (geen geintje :(). Is dat een teken :confused:
    Vandaag de herkansing. Zal 's middags kijken Marc :D

8. henkie

henkie La Passione...
    Lifetime Rossa

Apr 13, 2005
    10,516
    Deil,The Netherlands
    Full Name:
    henkie
    Goed, niet iedereen is te spreken over TopGear, dan maar niet meer kijken he.
    Zonde van je tijd. Ik vind het geweldig, noem mij een ander programma waar een 458, SLS en een GT3rs naast elkaar over een oval scheuren etc.
    Muziek, entourage, budget, filmregie, niet te evenaren.
    En dat het donker werd gisteren.. Het is een showprogramma, er kijken ook heel veel mensen naar die geen fok om auto's geven. Dus even de kerstkaarsjes aan. Nou en..

Zag in de trailer voor dit seizoen de GTO rijden, een F40 over een circuit driften, 288 gto waar de vlammen 30cm uit staken etc.
    Ik geniet wel voor jullie, komt goed ;)

9. Harry-SZ

Harry-SZ F1 Rookie

IDD!! Ik vond het weer leuk gisteren en die 458 Italia is super man!! Meer hoeft een auto niet te kunnen en te zijn, alle andere Ferrari's zijn eigenlijk overbodig met zo'n extreem goede 'instap-auto'. (dat met die brandjes is wel opgelost neem ik aan? ;-) )

10. RedMondialTCab

RedMondialTCab F1 Rookie

Sep 4, 2006
    4,936
    NL
    Full Name:
    Cor
    TG blijft in mijn ogen meer een show- dan een autoprogramma.
    Het filmwerk kan ik echt wel waarderen. Ik vond het filmpje van de Aston Martin genaamd 'Ending' geweldig. Maar sinds ze de 3e Challenge doen (ik weet al niet meer hoe lang geleden) blijft het meer van hetzelfde en is voor mij de verrassing er wel af.
    Toch blijf ik kijken....opnemen dan wel en doorspoelen wat mij niets lijkt...... ;)

11. GTE

GTE F1 World Champ

Jun 24, 2004
    10,117
    The Netherlands
    Full Name:
    Marnix
    Ik zie het, net als Cor, meer als entertainment dan als oprecht autoprogramma. Wat me stoort is dat een niet zo goeie auto meteen ´the worst ever´ is en dat een best wel goeie auto dan ook maar meteen met allerlei idiote superlatieven (met bijbehorende onnavolgbare metaforen) moet worden behangen. Niemand is veel wijzer geworden van de ´challenge´ van afgelopen aflevering. Tenminste niet als het gaat om de specifieke eigenschappen van de betreffende bolides. Is dat erg? Ik vind van niet. Als het gaat om entertainment kan het immers nog veel slechter. Een stelling die iedere dag weer fanatiek wordt bewezen door alles wat zich televisiezender noemt.

Tweede kerstdag de volgende aflevering :D

12. SoCCieBon

SoCCieBon F1 Rookie

Sep 8, 2008
    4,915
    Europe
    Full Name:
    Marc
    Ik ook, alleen geen leuke entertaiment. Dat is het verschil. Of ik het erg vind? Helemaal niet. Ik kijk vaak wel even. Wil toch even die mooie auto zien of het commentaar aanhoren. Maar raak vaak snel verveeld...maar daar heb ik mee moeten leren leven sinds ik weet dat ik hoogbegaafd ben...:D:D:D

13. dvbuuren

dvbuuren Karting

Apr 20, 2008
    149
    Beesd, Netherlands
    Full Name:
    Dick

psst....niet hardop zeggen Marc, want je weet toch.....hoogbegaafden hebben ook altijd een gebrek!!....en dat gaat nou iedereen zoeken.

14. SoCCieBon

SoCCieBon F1 Rookie

Sep 8, 2008
    4,915
    Europe
    Full Name:
    Marc
    :D:D:D....klopt......gebrek aan intelligentie...

15. Marbella

Marbella Formula 3

Aug 27, 2007
    1,890
    Marbella
    Full Name:
    Dirk
    Elke gek heeft zijn gebrek ;)
    En sowieso gaat alles wat hangen als je ouder wordt, behalve tandvlees, dat trekt omhoog... maar dat zal Marc vast wel weten , neem ik aan :D

16. Mrs.Spider

Mrs.Spider Formula 3

Nov 4, 2007
    1,708
    the netherlands
    Full Name:
    Jolanda
    Dirk hij is weer subliem.

17. Spyker 007

Spyker 007 Formula 3

Mar 31, 2008
    2,181
    The Netherlands
    Full Name:
    Jeffrey
    #58767 Spyker 007, Dec 22, 2010
    Last edited: Dec 22, 2010
    Doet me denken aan een grapje.

Het verschil tussen een meisje van 25 en een vrouw van 50.....

De navel tussen haar borsten. :D

18. GTE

GTE F1 World Champ

Jun 24, 2004
    10,117
    The Netherlands
    Full Name:
    Marnix
    Ik ben het met je eens dat -met name- Jeremy bepaald geen komisch talent is. Ik kan soms wel glimlachen om het (gespeelde?) fanatisme van die kleine en die droogkloot (die ouwe).

Maar jij moet gewoon een 458 aan je stal toevoegen en hopen dat ie niet in de fik vliegt :D

19. Marbella

Marbella Formula 3

Aug 27, 2007
    1,890
    Marbella
    Full Name:
    Dirk
    Goedemorgen,

Ik had verleden week mijn "ding" ook in de fik gestoken.
    Vraagt alleman : En was zeker pijnlijk ?
    Ik zeg : Geen idee, moet je aan de Fik vragen :D

Oeps... ik heb een borrel op, ( lees fles) maar toch een zalig kerstfeest voor iedereen.
    Ook voor Fik ;)

20. Harry-SZ

Harry-SZ F1 Rookie

#58770 Harry-SZ, Dec 23, 2010
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
  21. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    #58771 JazzyO, Dec 23, 2010
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
  22. GTE

GTE F1 World Champ

Jun 24, 2004
    10,117
    The Netherlands
    Full Name:
    Marnix
    Duidelijk een replica. Het embleem op de motorkap zit niet in het midden.

:D

23. pterps

pterps F1 Veteran

Aug 18, 2006
    7,001
    Netherlands, Zwolle
    Full Name:
    Peter
    Zo ik moest even goed kijken, maar dankzij het feit dat de versnellingsbak een hoes heeft ipv een rooster zag ik dat je gelijk hebt. Jammer van dit laatste detail :(

24. omd78

omd78 F1 World Champ

Dec 26, 2005
    13,245
    Breda, Netherlands
    Full Name:
    Martin
    Ik blijf me elke keer verbazen over de kennis en kunde van alle leden hier. Scherp opgemerkt Marnix en Pterps!

Gr. Martin

25. SoCCieBon

SoCCieBon F1 Rookie

Sep 8, 2008
    4,915
    Europe
    Full Name:
    Marc
    Ik snap uberhaupt niet dat ze lelijke auto´s nabouwen....

Share This Page