And now for something completely different. Voor de telefoon- en IT-liefhebbers even off-topic: http://www.youtube.com/watch?v=kAG39jKi0lI&feature=youtube_gdata_player en gelijk weer on-topic: de garage maakt me erg claustrofobisch......ik moet er binnenkort écht uit!!!!!! Iedere dag dat 'broem-broem' achter het stuur doen is niet bevorderlijk voor m'n gestel
Marc, die cabrio is anders wel een echte Miami Device hoor! http://www.youtube.com/watch?v=b5C4N7UwVS4
In Miami Vice is een McBurnie replica op basis van een Corvette. Dus dit ding op marktplaats is idd een echte
Luca op Autoweek.nl: Compleet andere Ferrari in Genève Als we Luca de Motezemolo moeten geloven staat op de komende Autosalon van Genève een compleet andere Ferrari dan we tot nu toe gewend zijn. In de Franse sportkrant lEquipe blik Ferrari-baas Luca de Motezemolo terug op het sportieve seizoen. Als kers op de taart doet hij nog een paar uitspraken over de straatautos van zijn merk. Zo toont hij zich tevreden met het productieaantal van 6.500 stuks per jaar en vertelt hij dat er op de komende Autosalon van Genève een Ferrari staat die heel anders is dan we tot nu toe gewend zijn en bewijst dat we ons aanpassen aan de veranderende wereld.' Daarmee kan speculeren beginnen. De kans is groot dat Ferrari een model toont dat het kan opnemen tegen de hybride 918 Spyder van Porsche. De concept car van de 599 Hybrid was een al een aardige voorbode van zon auto. Ook barsten naar aanleiding van deze uitspraak weer de geruchten los over een afwijkend nieuw model van Ferrari. De verhalen over de komst van een vierdeurs zijn dit jaar gekomen gegaan en over de komst van een SUV van Ferrari raakt men ook maar niet uitgepraat. Wat De Montezemolo precies bedoelt, weten we als in de eerste dagen van maart de Zwitserse beurs zijn poorten opent.
voor de liefhebbers www.************.com ben in de markt voor een stradale zoek alles af en kwam dit tegen! liefst lexaan en grigio titanio,maar zwart mag ook.
Wat staat daar heel eenzaam kerstmis te vieren in het hoekje? Image Unavailable, Please Login Gr. Martin
hahahaha....jeetje Erik jullie lijken echt op elkaar....moet je me niet iets vertellen?....wat is de echte reden dat anouk zo goed piano speelt?........ groet Robin