Leuk om te lezen dat jullie zo enthousiast zijn over die 599XX'en en afstammelingen. Ik vind het dus echt helemaal niets, vind het nog steeds een Corvette. Het logo verraadt dat het een Ferrari is. Doe mij maar een 430/458, ook als ze het zelfde zouden moeten kosten. Gelukkig is mijn mening totaal onbelangrijk en weten jullie het veel beter ;-)
Oké dan. Nog een paar foto's uit 2006. Speciale pour monsieur Martin qui travaille trop sévère. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Toujours Edwin, toujours! Eigenlijk is het een frikandel van een auto, maar toch ook wel stoer Gr. Martin
mooi vind ik em ook niet (spuuglelijk zelfs, maar ja over smaak............) Het is ook een proto waarme ze alleen motor en wellicht ook wielophanging van enzo hebben gezet. Hoe snel is een 458C leverbaar?
Minder dan een frikadel en je gunt hem ons? Ding lijkt me vooral lang. Bram en ik zoeken wat meer ruimte in de breedte. Deze lijkt ter hoogte van de stoelen net zo breed als een 348. Herinner ik het me goed: deze auto op dezelfde veiling als de lusso van tonnie voor 2 ton verkocht?
Dat ding staat momenteel te koop in Langenfeld (D). http://www.anamera.com/en/detail/car/65339/index.html?no_cache=1
Eens zien wat het investeren van €195.500 als hammer price op de Sotheby's at Ferrari auction, na 5 jaar oplevert. Uwe Meissner, baas van Modena Motorsport, heeft hem toen gekocht, ondertussen heeft er een hele tijd een Frans kenteken opgestaan,...Eens zien of er flink op gewonnen wordt. En idd. mooi is hij niet, maar wel het rijdend labo van de Enzo. Voor meer uitleg: http://www.sothebys.com/app/live/lot/LotDetail.jsp?sale_number=MI0250&live_lot_id=130
ja, toen had 'ie er gewoon een of ander kenteken op geplakt, niet? valt niet samen dan met de owner days, toch? Jammer. Maar goed, ik ben zeker weer van de partij.
Het is toch altijd een grap? Of ben je ook wel eens serieus??? 430/458 vind ik ook mooier. Maar doe mij toch maar die 599XX...
Waarom dat kenteken er op stond, is mij ook niet duidelijk. De eigenaar vertelde toen tegen iemand dat hij er niet mee op de openbare weg reed. Kon ik me met de startproblemen van alles bij voorstellen.
Ik vind de kleur wel mooi, maar al de rest is honds-lelijk, en dat "rijdend labo" geloof ik ook geen snars van eigenlijk Maar affijn, misschien bedoelde Otto : "rijdend Lambo" ?
Dat hoeft niet voor Bram, die heeft zijn keuze al gemaakt , het word gewoon het beest onder de Ferrari's, de Ferrari 365GTB/4 of te wel de Daytona, als ik een mijn 275 GTB/4 gevonden heb gaat de Daytona naar Bram.