Alle lampjes zijn nu uit :(
Van G-krachten kan je geen last hebben, alleen maar lol. (tenzij je een black-out krijgt.....) Have fun tonight!
Ik heb net in de garage de pagina van de kalender omgedraaid en zie dat Hans op de laatste pagina staat. Zijn er al ideeën over een nieuwe?
Die zijn er nog niet, alleen plannen over een verjaardagskalender waar ik dit jaar nog wat foto's voor hoop te kunnen maken.
Heel mooi, maar januari 2011 houdt over 30 dagen alweer op te bestaan en het leven gaat verder nietwaar Ik probeer heel langzaam een beweging op gang te krijgen, die jou gaat helpen. Wanneer / wie is trouwens de eerste die gaat klagen over gebrek aan een verjaardagskalender? Mijne is pas eind augustus. Of moet Marc er met de GTO in?
Peter, ik heb een hier welbekende Lambo eigenaar aan de lijn gehad en hij was enthousiast over het idee om de 330GTC eens naast zijn 350GT te zetten voor een shoot komend voorjaar. Interesse? Onno
Nee, geen zin. Ach nou ja, vooruit dan We houden wel even contact Onno, eerst de GTC maar weer eens aan de praat krijgen toch? Ik denk nog steeds dat die locatie die ik je al eens genoemd had geschikt is voor een shoot.
Tot die tijd kunnen we genieten van de Dakar Iemand trouwens tips voor wat betreft sites om e.e.a. te volgen? Gr. Martin
http://www.dakar.com/index_DAKus.html http://www.rtl.nl/sport/rtl_gp/dakar/home/ al zal je die al wel lang zelf bedacht hebben......
Daar kwam de vraag eigenlijk ook vandaan. Gruwel van de site van de organisatie: totaal onoverzichtelijk. Gr. Martin
Heej, cool! Dan hoop ik alleen niet dat ze ook die mallote spaakwielen van die Elvis kar erop zetten Image Unavailable, Please Login
Ben er bang voor... maar met een beetje handigheid is dat wel op te lossen. En ik weet niet wanneer hij er zal zijn, maar misschien kan Al nog een potje verf voor je overhouden...
Thanks. Ik heb net de kerst editie zitten kijken. Toch knap van die (asfalt)roadsters om dat te halen over dat terrein....
Die moet zo langzamerhand wel klaar zijn. Kan iig niet lang meer duren en ik zie de krokusjes nog niet hun koppie boven het zout steken. Onno