Ah, nee he! Tel de treden is om in die bak te komen. Aha 3 t.o.v 2. Dus gewoon een 5R! Gaan we nu weer over F'jes kletsen of over de komende Deil meeting?
Moet je zeker doen Fred, ik was er afgelopen jaar en is het is zeer de moeite waard, zowel klassieke als moderne sportwagens in de smalle, oude straten van Naarden. Geweldig dat ze dat daar georganiseerd krijgen! Groeten, Harald
Ik zal mijn uiterste best om er bij te zijn Henk. Dat mag je eigenlijk niet missen, zo´n mijlpaal Harald
Deil-meeting #5? Oké, klinkt cool! Als het kan, ben ik erbij, maar mei is wel een drukke maand met o.a. MM en Villa d'Este en vakantie eromheen.
Van mijn (lang niet ge-update...) channel. [ame]http://www.youtube.com/watch?v=ivpOZodwiBQ&feature=player_embedded[/ame] Onno
Ja opzich wel, 2 januari werd ik gebeld met het bericht dat mijn vader is overleden Maandag is de crematie.... Een groot verlies, Ik begon hem net goed te leren kennen... 57 jaar is toch echt te jong om te gaan.
Gecondoleerd Dirk. inderdaad veels te vroeg. ben dankbaar dat je elkaar beter hebt leren kennen. onthoud die mooie momenten.
Dirk, wat een verschrikkelijk bericht. Gecondoleerd en heel veel sterkte de komende periode en hou de goede herinneringen vast! Mijn vader was ook pas 56 toen hij overleed en kan dus een beetje invoelen wat er nu door je heen gaat........hou je haaks! Ciao, E.
Gatver, dit is echt niet leuk Dirk. Net nou je alles een beetje lekker op de rit aan het zetten was... En een wakeup call voor diegenen onder ons die nog wel een vader hebben, maar niet veel contact. Ik ga de mijne zo maar eens bellen.... Sterkte man...
@Dirk Dat zijn waardeloze berichten Dirk. Ik weet precies wat het is, mijn vader waar ik wel intensief contact mee had overleed in 1995 aan longkanker. Hij werd slechts 56. Sterkte.