Heel veel sterkte Dirk. Wat een rampzalig begin van het nieuwe jaar.
Allemaal super bedankt voor deze berichten dit doet me echt heel goed. Had ik echt even nodig...thanks!
Gecondoleerd Dirk, veel sterkte toegewenst. Ik heb sinds kort weer contact met mijn vader, dit soort nieuws zet je toch wel aan het denken
Dirk, ook van mijn kant mijn innige deelneming voor dit ongelooflijke verlies. Erg veel sterkte toegewenst. Onno
Gecondoleerd met het verlies Dirk. Sterkte voor jou en je familie/naasten toegewenst met deze zware start van het jaar.
Beste Dirk, Sterkte met het verlies een plekje in je leven te geven, is zeker veels te jong de mooie jaren moet dan pas beginnen.
Beste Dirk, Ik wens je veel sterkte met dit verlies, mijn ouwe was 49 toen hij de hemel in ging. Het was niet makkelijk, want we hadden zowat altijd ruzie over domme dingen omdat we mekaar niet goed begrepen. Heb ik nu wel spijt van, en mijn succes heeft hij ook nooit meegemaakt, maar ik weet zeker dat hij het weet, zonder te zeggen of schouderklopjes. Ik heb een Nederlandse vriend waar ik af en toe een borrel mee doe en een balletje sla op de golf, en die zingt liedjes, ik wil niet sentimenteel gaan doen, maar deze is voor jullie net als mijn hart ! Je naamgenoot : Dirk ( Marbella) [ame]http://www.youtube.com/watch?v=MkF7OgPR2MY[/ame]
Hoeveel werk is het om een Ferrari te wrappen.....Kijk hier maar eens naar. Een timelapse van een volledige wrap van een 430 Scuderia http://biertijd.com/mediaplayer/?itemid=25214
Sommige gele accenten vind ik wel mooi, maar die spiegels maken het echt overdone.. Wel mooi filmpje Cor, thanks! Momenteel in onderhandeling om een zwarte DB9 Volante in het ijsblauw te wrappen. Iets minder moelijke auto (minder kieren en gekke dingetjes), maar ook een behoorlijke klus kan ik je zeggen. Dat timelapse geeft wel inspiratie zeg voor een volgend filmpje Vind het wel vreemd dat ze voor een scheidingslijn kiezen op het dak. Een goede folie kan normaal tot 1.5m geleverd worden en gestretched worden dmv föhnen zodat je de horizontale delen iig volledig kunt inpakken.
Dus niet Joost... was wel van plan, maar ik moet de camera even met rust laten: slijmbeursontsteking in de elleboog...
Na mijn post gisteravond in het 2011 Interclassics & Topmobiel MECC topic was al wel duidelijk dat mijn vader naar wat anders aan het kijken was. Vanochtend / middag hebben we testgereden en de knoop doorgehakt; Mijn vader heeft de S2000 ingeruild voor een Audi R8 4.2 v8 uit 2007; Image Unavailable, Please Login Handgeschakeld zoals het hoort, met eea aan carbon in het interieur en die onzinnige motorverlichting . Helaas geen Ferrari (wie weet ooit....), toch leuk speelgoed .
Mijn 550 is minder waard dus niet zeggen dat het niet kan... enfin een leuke auto. Gefeliciteerd. Onno
Gefeliciteerd, prachtige auto! Ik ben nog steeds gek op mn R8, we hebben ook wel een beetje dezelfde smaak zo te zien. Wit, handschakel, led in motor, cf in interieur/motor...alleen die sideblades heh Image Unavailable, Please Login
Nog iemand een heggeschaar nodig? http://www.youtube.com//v/I3D4FN5cdZk&feature=player_embedded grrr, hoe krijg je zo'n embedded plaatje waar je op kunt klikken voor het filmpje?
Sideblades in carbon is inderdaad erg fraai, al staan deze grijze in het echt veel mooier dan op de foto's die ik vandaag gemaakt heb. Ze zijn zo te vervangen overigens, ze vragen er alleen een paar 1000 euro voor geloof ik . Ik heb niet gezegd dat het niet kan . Mijn vader is gek van een F430 spider (wie niet ), maar wie weet komt die er ooit.....
De sideblades in het zilver/alu passen weer beter bij de tankdop vind ik. Veel plezier met de nieuwe aanwinst, wanneer gaan jullie hem ophalen? PS www.macarbon.com heeft leuk (CF) spul voor de R8. Ik wil er nog steeds eens een suede met carbon stuur bestellen.
Met een beetje geluk volgende week al. Hoop van die carbon onderdelen zijn wel stevig geprijst, sideblades zijn omgerekend zo'n 3200 . Gewoon wat folie erover heen uit de autostyle gids! Image Unavailable, Please Login .