Maar of ik dat moyenne vol kan blijven houden, Martin......? Was in elk geval blij dat buienradar geen buien voorspelde en ook nog eens gelijk had
Fantastisch Erik! Meteen bij de allereerste gelegenheid de eerste echte rit maken; groot gelijk. Mooi dat ie zo goed bevalt. Geniet er nog vele kilometers van.
Nou vooruit, misschien heb ik nog wat TipEx. De Gregoriaanse volgens mij. @Erik Zoef-lakie: goed gedaan! Was prachtig weer gisteren en nu ligt het zout er alweer op dus mooi getimed. Ik heb zelf eens open gereden terwijl het sneeuwde en dat was ook heel erg leuk dus laat koude je niet tegenhouden. Onno
Thnx guys, helaas geen pix maar alleen beelden die door m'n hoofd blijven zoeven... En ik moet vandaag naar Alex, want de rest van de week is het baggerweer (errug vochtig) en da's open nou niet zo geweldig. Dus ik mag weer aan de bak. Gaan er nog mensen zwaaien bij een viaduct in het midden des lands of zo......??? Ciao, E.
Ik ben kalenderfetisjist Lege spijkertjes aan de muur geven me de kriebels. Kwam zelf gistermiddag terug uit Voorhout en kon niet echt pekel ontdekken. Dus bij thuiskomst ook meteen overgestapt en een uurtje gaan sturen. Alleen het dak eraf halen bij 6 graden, kwam niet in mijn hoofd op. Je bent een bikkel Erik en succes vandaag bij Alex.
Haha Erik, ik heb nog aan je gedacht toen het zonnetje gistermorgen begon te schijnen. Heb zelf niet echt overwogen om 'm uit zijn winterslaap te halen maar voor een 'ontmaagdingsritje' was het zeker mooi genoeg. Naarmate de temperatuur stijgt wordt 't alleen maar beter hoor.
Geweldig Erik. Mijn telefoontje heeft je toch aan het denken dus rijden gekregen. Zandvoort was erug leuk maar met een flink windje ook wel behoorlijk "fris". @Hans, Er was leuk "materiaal" aanwezig, waarbij gezien de wind ik alleen maar respect heb voor deze dames! Echter zal eerst de Italia draad voorzien van pics. Anders wordt ik door Henk verbannen hier.
Mooi verhaal Erik! Wat betreft het dak. Mij is altijd geadviseerd om tijdens het openen of sluiten van het dak nooit de procedure te onderbreken. Of halverwege het opepene toch weer te sluiten. Is ie erg gevoelig voor. Misschien dat meer cabrio eigenaren dit kunnen bevestigen. Zo niet, dan zou ik mijn advies niet serieus nemen...
Henk mocht je nog inspiratie op willen doen voor de film van volgend jaar dan zit hier nog wel wat aardig camera werk in [ame]http://www.youtube.com/watch?v=ADNb0F0YjNI&feature=player_embedded[/ame]
Omdat Ferrari graag allerhande handbediende zaken afschaft. Ze waren de eerste die de handbak afschafte..
Hier is die schoonheid. http://www.hln.be/hln/nl/7996/showbizz/photoalbum/detail/1205831/918188/0/De-nieuwe-Miss-Belgie-in-25-foto-s.dhtml
Groot gelijk Erik, lekker rijden met die hap. Kap eraf, verwarming aan en muts op! Ben gister ook nog even geweest alleen wel met kap dicht Zo nu en dan geven die stoffen kappen een probleempje. Vaak is het een kwestie van de boel even goed smeren, wat vloeistof bijvullen in het hydraulisch systeem. Mij is in elk geval ook aageraden om het dak in 1x te openen/sluiten en niet stoppen tussentijds. En in elk geval nooit iets tegenhouden als je bezig bent het dak te openen. Het is allemaal vrij gevoelig. En altijd op draaiende motor doen maar dat zal meer met de accu te maken hebben. @Adam de CS staat met een kapotte accu dus die staat alweer een week of 6 stil. Had al een afspraak met Forza maar door de sneeuw en ijzel kwam het er niet van. Zal ze weer eens bellen
ten eerste is het geen opmerking maar een vraag. (dit "?" is een vraagteken en promoveert de zin waar ie achterstaat tot vraag) ten tweede: nee, vanochtend heb ik het grootste deel van de ochtend gewoon gewerkt, van waar die interesse? ten derde: wat is precies je punt t.o.v. handbediening vs. electrisch bediend?