Wow... wel een HEUL lekker weggetje....
Vanavond bij Mhuis de nieuwjaarsborrel geahd. Gezellig natuurlijk. Hoorde het verhaal dat Eric Clapton afgelopen dinsdag zijn tuut heeft samengesteld in het Atelier. Echter, er waren nog meer klanten die naar het Atelier waren gekomen. Helaas, dat ging voor hun niet door....staaltje Ferrari op z'n best......Montezemelo himself moest er telefonisch aan te pas komen om een paar orders te redden....geen grapje... Staan 2 F40's in de showroom! Mooie exemplaren ook. Met dito vraagprijs.
Eric Clapton? Wie ben je dan? De laatste hit was toen ik nog met Roots schoenen liep ;-) De laatste goede schreeuw gaf hij onder Derek & the Dominos Niet echt commercieel bezig daar dus. Zelfde idee als de klant in het nette pak van C&A (EUR 119,00) veel hoger inschatten in je showroom als de casual boy met de G-Star Jeans met gaten er in (EUR 159,00)
@hENKIE, Ik heb het mobiele nummer van Mont........ voor je , dan kan jij het wel even uitleggen dat ze dat niet kunnen maken.
Ja!....... Foto´s volgen! Daar heb ik vrienden voor.. Een tip Tonnie: hou je linkerhand voor je linkeroog en typ dan met rechts. Kan je niet meer missen..
Is dat incl. of excl BTW? Ohja, er zijn verschillende vraagprijzen voor dit varend paleisje voor diegene die een bod willen doen. Bewegend: [ame]http://www.youtube.com/watch?v=cDwwYPb-yWA&feature=player_embedded[/ame] In de haven: denk je een hele schuit te hebben die boven alles uitkomt, kijk je even de andere kant op, lig je zwaar in de schaduw (haha). Image Unavailable, Please Login
Met dank aan Munsterhuis: Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Holy Shhh.... WAT een beauty!! Prachtig die kleur! En die skirts.... schitterend! Daar moeten we snel maar eens gaan kijken.
Ontzettend gaaf apparaat zeg ! Mooie combinatie van kleuren en materialen. Da's nou al je derde auto zonder vloermatten zeg....
Wauw, wat een plaatje! Helemaal af. Ja, dat is een goed puntje. Marc, als jij mij de maat doorgeeft zal ik eens kijken of ik nog een paar oerdegelijke kokosmatten voor je kan scoren Geen dank.
Wooowwwww Marc, wat een beauty!!! Kan haast niet wachten om 'm/d'r* in het eggie te zien.....is de sneeuw al gesmolten in het Oosten? Ciao, E. *zie discussie elders op dit forum