###THE GAME LOUNGE### | Page 5 | FerrariChat

###THE GAME LOUNGE###

Discussion in 'Holland/Belgium' started by SoCCieBon, Dec 24, 2010.

This site may earn a commission from merchant affiliate links, including eBay, Amazon, Skimlinks, and others.

1. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Bedankt voor de tips! Zal ik zeker doen. Maar van level 7 naar 22 in een avond, dat is al erg leuk.

Zo'n NASCAR gaat wel hard trouwens - 6:39 op de Nordschleife. Kan ongetwijfeld nog wel beter.

Onno

2. SoCCieBon

SoCCieBon F1 Rookie

Sep 8, 2008
    4,915
    Europe
    Full Name:
    Marc
    :D:D:D...ik voel een verslaving aankomen. Ik wou dat ik die seasonal events eerder had gevonden. Dan ging het een stuk makkelijker.

Heb gisteren wat online gespeelt met gasten op de nordschleiffe en daar reed ook de X1 mee. Dat is echt niet normaal!!! Dat ding is op het rechte stuk zo verschrikkelijk snel, en ziet er zo "mean" uit. Waanzinnig. Echter, het gaat zo snel dat ie nauwelijks onder controle is te houden in de bochten. Rempunten worden snel gemist. Dus ik kwam ´m vaak tergens langs de vangrail tegen.

Ik heb nu serieus werk gemaakt van een tijdrit. Ik ben nu 3200e...... de snelste doet het in 58 seconden, ik in 1:02....Dus ik heb maar even wat olie ververst en ja hoor, nu heb ik volgens de regels te veel pk.....moet je eerst wat van die pk´s eraf rijden ( door kms te maken)
    Ik heb wat zitten klooien met de afstelling. Welnu, ik begrijp daar dus nog geen snars van. Laat staan dat ik echt kan merken dat het wat uitmaakt. Maar goed, het kan dus echt.

Zit nu op level 29 en heb nu 4 endurances gedaan. Niet leuk. Ik doe het met maar 1 doel en dat is die X1, of X2010 zoals ie nu heet.

3. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    't is een leuk spelletje. Er zitten wel rare dingen in, maar over het algemeen moet je toch concluderen dat het allemaal erg leuk is uitgedacht en dat je veel langer geboeid blijft dan de meeste andere spelletjes.

Jammer dat ik toch echt moet werken vandaag....

Onno

4. BartCCC

BartCCC Formula Junior

Sep 27, 2008
    765
    Valkenburg (Lb)
    Full Name:
    Bart
    Heeft iemand ervaring met een echt goed stuurtje incl. pook / pedalen voor de Xbox 360? En zo'n playseat is universeel, ik bedoel, kun je daar gewoon de meest courante stuurtjes op monteren?

5. SoCCieBon

SoCCieBon F1 Rookie

Sep 8, 2008
    4,915
    Europe
    Full Name:
    Marc
    Is de verkering uit?:D:D

6. BartCCC

BartCCC Formula Junior

Sep 27, 2008
    765
    Valkenburg (Lb)
    Full Name:
    Bart
    Hahaha, nee joh.............ze vond het zelfs een goed plan. Op die manier is de lol er natuurlijk snel vanaf :D

7. Adam van Noort

Adam van Noort Karting

Sep 21, 2008
    206
    Haarlem, Holland
    Full Name:
    Adam van Noort
    Bart, ik heb het racestuur met pedalen van Xbox zelf, zit geen pook bij, maar ik ben er voor dat geld erg over te spreken.

8. Maximus

Maximus Formula Junior

Jun 12, 2009
    830
    Assen, NL
    Full Name:
    Jurgen
    Zelfs daar hebben ze aan gedacht Onno, de B-spec.

9. BartCCC

BartCCC Formula Junior

Sep 27, 2008
    765
    Valkenburg (Lb)
    Full Name:
    Bart
    #109 BartCCC, Jan 14, 2011
    Last edited by a moderator: Sep 7, 2017
    Thanks, ik ga eens neuzen :)

Baai the waai, de nieuwe Need for Speed is ook eindelijk uit :D
    Image Unavailable, Please Login

10. JazzyO

JazzyO F1 World Champ

Jan 14, 2007
    12,156
    The Netherlands
    Full Name:
    Onno
    Ah, de nieuwe single van Amy Whitehouse!

Onno

11. SoCCieBon

SoCCieBon F1 Rookie

Sep 8, 2008
    4,915
    Europe
    Full Name:
    Marc
    Level 30 gehaald. Ik kan nu dus die Vettel challenge doen. Met de X2010! Dat gaat hard!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mij te hard. Ik haal bij lange na niet de target tijd brons!!:(:( Maar het is de moeite om te halen!

12. Franc308

Franc308 F1 Rookie

Sep 23, 2006
    3,276
    Netherlands
    Full Name:
    Franc
    M'neer Socciebon....4 uur 's morgens... ????

13. zanti70

zanti70 F1 Veteran

Dec 9, 2003
    5,268
    Netherlands
    Full Name:
    Bob
    It wasn't me ;)

14. 328gts1987

328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Hij slaapt maandag altijd uit...

15. SoCCieBon

SoCCieBon F1 Rookie

Sep 8, 2008
    4,915
    Europe
    Full Name:
    Marc
    Ja! :D:D

16. 275gtb6c

275gtb6c Formula 3
    Silver Subscribed

Oct 30, 2006
    1,942
    europe
    Full Name:
    oscar
    #116 275gtb6c, Jan 15, 2011
    Last edited: Jan 15, 2011
    Dat season gedoe, dat schiet tenminste op, nu een paar miljoen, maar nog te weinig voor een 330SP....Die is 20 miljoen.
    Nu heb ik gister avond/nacht wat meegereden op de Nordschleife met wat internet gasten -die via een microfoon met elkaar racistische en opruiende gesprekken voeren......- niet echt leuk, dus lijkt het me wat leuker met jullie wat te racen, maar hoe gaat dat in zijn werk?

Mijn nickname is Vignale, my weapon, momenteel een Toyota Snel.

ps koop altijd dat sportfilter, voor 450 euro 30pk meer, een stuk goedkoper dan motorrivisie van 30k, met hetzelfde aantal pk's meer. Koop altijd de zachte race banden...Kreeg overigens een trofee voor de beste duurkoop...Nog verdere tips?

ciao
    Oscar

17. GTE

GTE F1 World Champ

Jun 24, 2004
    10,117
    The Netherlands
    Full Name:
    Marnix
    Toch mooi om te zien dat ook lieden die ruimschoots toegang hebben tot 'the real thing' nog zo fanatiek met de digitale exemplaren in de weer kunnen zijn ;)

18. roger_l

roger_l F1 Rookie

Apr 27, 2002
    2,783
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    De Season's brengen inderdaad snel geld in het laatje. De betreffende auto kopen, racefilter erop, racebandjes en als het kan een turbo. Meestal kun je dan wel winnen en heb je de kosten er makkelijk uit. Alleen de eerste keer cash je echt, dus gaat halverwege wat mis, dan niet de race uitrijden maar gewoon opnieuw beginnen.

Lijkt me wel aardig om een evenementje op te zetten met bv alleen standaard uitgevoerde F's, bv de 458. Ik ga eens uitzoeken hoe dat werkt met uitnodigen en zo.

19. 275gtb6c

275gtb6c Formula 3
    Silver Subscribed

Oct 30, 2006
    1,942
    europe
    Full Name:
    oscar
    Roger,

precies! Maar dan ook geen ander filtertje, bandje of turbootje...Maar ja ik heb zo'n ding in mijn hand terwijl anderen achter een breedbeeld zitten met stoel en stuur.....Oh ja, race lijntjes uit!

Mooi idee, en Marnix, 20 Miljoen?.....
    ciao
    Oscar

20. roger_l

roger_l F1 Rookie

Apr 27, 2002
    2,783
    Netherlands /Utrecht
    Full Name:
    Roger
    Ik heb de racelijntjes ter compensatie van het ontbrekende stoeltje :)

21. 328gts1987

328gts1987 F1 World Champ
    Lifetime Rossa Owner

Mar 11, 2007
    13,009
    Rotterdam Holland
    Full Name:
    Fred
    Precies! Ik "begrijp" dat ook niet ;)

Wegen zijn inmiddels schoon geregend, nu de zon nog....
    Kijken wie er dan nog achter een schermpje blijft zitten :D

22. SoCCieBon

SoCCieBon F1 Rookie

Sep 8, 2008
    4,915
    Europe
    Full Name:
    Marc
    Ja, dat season events is erg handig. Ik denk dat de spelmakers er wel achter kwamen dat er geld en ervaring tekort is om de levels te halen. En daarom wat extra weggeven. Ik zit nu op level 30 en om naar het volgende level te gaan is alleen de 1000 km Suzuka niet genoeg.

Tips?: heb je bij tuning gezien dat je de downforce ( carrosserie ) kunt verbeteren? Scheelt wat onderstuur. Olie verversen scheelt zomaar 50 pk! Jouw favoriete Toyota gaat dus veel kilometers maken en dan is verversen zeer goedkoop ( 250 Cr )

Als je de Indy 500 hebt gereden dan krijg je de XJ 13 classic race car. kan je level 17 mee rijden. Ik heb veel geld over de balk gegooid om allerlei auto's te kopen die de wedstrijd niet konden winnen...:(

Als je zelf een evenement opzet en wij weten wanneer je er achter zit dan kan je het makkelijk vinden door te sorteren. Het uitnodigen weet ik ook niet hoe het werkt. Ik ben nu overigens bezig met de 1000 km van Suzuka..172 rondjes van elk 2 minuten...

23. Souvlaki

Souvlaki F1 Rookie

Jun 17, 2007
    3,809
    Paesi Bassi
    Full Name:
    Erik
    Wordt weer later dan 3:05 vannacht, Marc ;) Genoeg ice-tea onder handbereik??

Suc6 e ciao, E.

24. Maximus

Maximus Formula Junior

Jun 12, 2009
    830
    Assen, NL
    Full Name:
    Jurgen
    Met welke auto heb jij de Suzuka Endurance gedaan? Ik merkte vooral dat de Formula Gran Turismo enorme onderstuur heeft ondanks dat ik veel downforce op de voorkant zet en dat het camber zo is ingesteld dat hij wel de bocht in moet kunnen sturen.

25. SoCCieBon

SoCCieBon F1 Rookie

Sep 8, 2008
    4,915
    Europe
    Full Name:
    Marc
    Met iets gelijkwaardigs wat ook in het veld rijdt, een Honda Atra of zoiets. Ik heb alleen een 1 turbokit en motortuning extra gedaan. Max downforce voor en achter en dan merk je toch al na 15 rondjes dat ie begint te schuiven. Ook de krubs zijn nu erg gevoelig. Volgens mij hebben ze dat ingeprogrammeerd. Het gaat er alleen maar om dat je netjes rijdt. Ik kon met deze auto in vorige races gooien en smijten en nu moet ik toch wat voorzichtig zijn, vooral ook met uitaccelereren van bochten. Daarnaast vrees ik het weer. Tot nu toe droog ( 100 rondjes ) Als het regent wordt het andere koek. Je kan de afstelling niet meer veranderen, alleen de regenbanden er onder zetten.

Heb je de Vettel Challenge al goud??? Nee toch he?;)

Share This Page