Gaaf Marc!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gefeli! Wat betreft die skirts. Ik zeg niet dat ze eraf moeten, maar een vriend van mij wel.....enne ik ben het met hem eens
Nou je dat zegt, heb mijn tandarts een jaar of twintig geleden een Testa Rossa verkocht, toen ik een keer bij hem kwam lag de duitse herder op de achterklep te slapen, die vond dat heerlijk als de motor nog een beetje warmte afgaf.
Het weer is niet was het zou moeten zijn, alles nog nat hier. Dus de mooie plannen vallen helaas in duigen.
Gewoon verkopen die bak! Kijk eens rond of er niet iets is wat nog kaler is. Iets zonder binnenbekleidng ofzo in plaats van zonder vloermatten... Gr. Martin
Jullie brengen mij idd wel op een idee.. Dit moet 'm zijn!: [ame]http://www.youtube.com/watch?v=mI9zFAFAprg[/ame]
Op weg naar een Antwerpen vanmiddag een 550 Maranello en F430 Coupé die het er op gewaagd hadden. Wel een beetje laffe rondjes. Gok er op dat het de shakedown van P4/5 C is. Gr. Martin
Ik hoop het Martin... Is toch eeuwig zonde om zo'n hyper-car daar "gevangen" te houden? Mijn 328 heeft een beter (lees: vrij) leven. Denk je dat de eigenaar zou ruilen als ik dat vroeg?
Hee Franc, Bekende auto (even naar halverwege de pagina scrollen)? http://www.autoforum.be/showthread.php?t=38567&page=90 Gr. Martin
@onno, Had ik nou bij jou nog een FRAM oliefilter op je 330 zien zitten? Doe jezelf een lol en laat Alex daar wat anders op schroeven... Ik had al vaker horror-stories gehoord over FRAMs, maar hier zijn wat leuke plaatjes van een imploderend filter... Nee dank u... Net weer een voorraadje Bosch filters gekocht. Voor 8 euro per stuk... Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
@Marc - net op Discovery Jason Plato in je auto gezien. Terecht lovend verhaal, en ik vond de typisch Engelse conclusie mooi: A proper bit of kit. Onno
Brrr - dat ziet er niet mooi uit! Zal het aankaarten! Ik zit me nu af te vragen wat die witte oliefilters zijn die je ook vaak ziet op Columbo motoren. Onno