@Erik gaaf....en volgens mij heb jij al weken een "grijns" op je gezicht die er het komende jaar niet meer af gaat. Volop genieten.
Erik zo te zien heb je er lekker van genoten. Top dat je ons zo mee laat genieten. Mijn ouders kwamen gisteren ook nog 2 F's tegen een rode F430 en een zwarte California
Beste Fred, In bijgaand draadje het antwoord op je vraag over de 612's: http://www.ferrarichat.com/forum/showthread.php?p=140201218#post140201218 Blijf het een beest van een auto vinden: een motorkap van 15 meter en dan begint het interieur pas... Image Unavailable, Please Login Gr. Martin
Hahaa...mooi mooi mooi. Rijden met die hap! handig! Dank je. Misschien kunnen de Vrij Rijden dagen van Zandvoort erbij als die data bekend zijn. Ziet er goed uit allemaal.
Klinkt heul goed Erik! Had zelf ook willen gaan rijden, het was hier 13 graden en een strak blauwe lucht, maar toen ik er zaterdagavond het winterslaap-dekentje af haalde zat er weinig leven in....accu kapot! Vandaag alweer een nieuwe gehaald dus volgende keer als 't zonnetje schijnt kan-ie weer!
Dit was de 2e echte keer, maar vorig weekend had ik die problemen met de kap en moest ik noodgedwongen even Alex een handje gaan geven. Was leuk en met temperaturen rond het vriespunt is open rijden nog prima te doen, maar zoals gisteren met ruim boven de 10 graden én een lekker zonnetje is echt veel leuker..... Gelukkig wel Jeff, kan nu weer rustig slapen Jullie hebben de grotere tuinen, maar wij de mooiere tunnels. Kwestie van prioriteiten, denk ik?
Balen René. Maar hij staat in elk geval weer klaar voor de eerstvolgende zonnestralen.... Spreken we dan halverwege af? Zo'n beetje bij...........Henkie?
Bedankt, zijn er inderdaad 3000+ wat jij verwachte... Smaken verschillen (gelukkig) Kapot of Leeg? Een lege accu kun je (weer) opladen voor het geval je dat niet wist +1, kunnen ook regio R'dam (stuk of 7 tunneltjes....) afspreken
Heeft iemand het nieuws gezien vanochtend? http://nos.nl/uitzending/31019-20110118-100000-nos-journaal-1000-uur.html Rond 4:45 min ff kijken en huilen daarna.
Toen sprak je eveneens de woorden "en dat er nog vele mogen volgen", waar je voorts maar invulling aan hebt gegeven