Er zijn slechtere ideeen, Wouter. De GT4 is een heerlijke auto om te rijden (dankje Hans!). Wat wel een nadeel is, is dat het je schoonvader is dus je betaalt er meer dan het volle pond voor. Onno
Iedereen die het weten kan vertelt mij dat het niet half zo lekker rijdt als een (mijn) 330GTC. Toch blijf ik wel zwijmelen hoor: http://www.goodingco.com/auction/product.g&c?pid=167 En - ook erg mooi: http://www.goodingco.com/auction/product.g&c?pid=166 Onno
hahaha... nog niet over exacte prijs gehad. Dit is 'm trouwens Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Oude hobby van 'm. Heeft ook fanatiek geracet vroeger. Is net naar feest in UK geweest, waar alle rijders uit eerste Maranello Challenge 25 jaar geleden voor waren uitgenodigd. Was hij er dus 1 van. Doet inmiddels weinig meer met de auto's...
Wouter, wij hebben elkaar zondag even gesproken in Maestraecht toch? Die Dino ziet er op de eerste blik goed uit. Ik zou zeggen... sla je slag!
Nee, dat ben ik niet. Niet in Maastricht geweest. Moet m'n vrouw nog zien te overtuigen! (en mezelf, want ben eigenlijk helemaal niet op zoek, maar komt nu zo ineens voorbij.. )
Een 250 Lusso blijft echt de mooiste Vintage Ferrari Onno. Maar dat vindt de hele wereld gezien de prijzen. Wanneer hoor je iets van de MM ?
Gewoon doen, een GT4 is een van de fijnste rij-auto's, je zit heerlijk achter het stuur en je kijkt gewoon de wijde wereld in.
Doe mij zo'n schoon-pa. Hoewel ik heb "iets" veel dierbaarder van hem meegekregen (zonder te betalen), zou er zo mijn 328 voor inleveren.....
Je had niet verwacht dat iedereen het je zou afraden hier toch hoop ik? Ook leuk, de collectie van Ralf Lauren (niet de kledingcollectie dan he): http://www.autoblog.nl/archive/2011/01/19/de-garage-van-ralph-lauren#post-40573 Filmpje van liefst 43 minuten, maar vanaf ca. 5:40 de F's: http://www.autojunk.nl/2007/10/ralph-lauren-car-collection Met erg fraaie, historische beelden
Deze met zijn familie-historie (?) ziet er ook wel heel erg origineel uit. Misschien weer een Dino voor de pannenkoekmeeting erbij? Gaan de Bertones nu binnen Ferrari toch de erkenning krijgen die zij - vind ik - verdienen? Veel wik- en weegplezier bij het kunnen nemen van zo'n beslissing. Arian
Als alles mee zit eind volgende maand een leuk tripje naar Italie met de TZ. Progamma. * Ritje Nordschleife, volgens de fabriek heeft de TZ de 1000KM daar in 1964 gereden. * Monza bezoeken en mogelijk een rondje rijden moet nog geregeld worden. staat ook op de palmares van de TZ. * Balocco bezoeken en hopelijk rijden Testcircuit van Alfa Romeo TZ. * Bezoek met de auto bij Zagato, hebben dinsdag daar een super rondleiding gehad, een hoop mooie wagens bekeken zoals de Spyker, en we weten ook de primeur van Geneve als het lukt, anders op Villa Déste. * Onze vrienden bij het museum bezoeken met de TZ. * Op de terugreis een bergpasje nemen. Wordt wel een weekje.
Monaco is niet zo duur, alleen bij de paino-bar, ik schrok meer van die prijzen van die dames, jij blijkbaar niet omdat je er gelijk 2 meenam, was het gezellig De start van de tour moet echt een keer meemaken, dit jaar is het in het teken van Zagato, dus ik moet er proberen bij te zijn.
Ik ben door een Canadese FChatter benaderd om eens te gaan kijken bij deze auto. Hij staat vanaf volgende week of zo in de showroom heb ik me laten vertellen. Ben benieuwd.... De Gallery is meestal niet echt scherp geprijsd...
DOEN! De GT4 is echt een suuuuper lekker sturend autootje, heb ik me laten vertellen.... Heb ook nog wel wat tips hoe je z'n wegligging nog een paar lichtjaar kan verbeteren trouwens, mocht je hem kopen...
Valt nog wel mee Henkie, toch de goedkoopste Ferrari met een 250 motor afgezien van de 250PF Coupe en de GTE. Als je het vergelijkt met een SWB, toch het mechanische zusje, dan is het echt een koopje. MM wordt bekend op 1 Feb, tenminste als die Italianen hun website in orde krijgen, vorig jaar was het ook een paar dagen later. Onno
Vandaar! Ik dacht dat ik er 2 zag omdat ik een bakkie teveel op had. Verklaard overigens wel waarom ik zoveel geld kwijt was... Al een aantal keren de start van de Tour Auto bij mogen wonen: helemaal super! Gr. Martin
Gaaf man, een origineel NL Gt4 zo te zien!? Ik zou vast een mooi flesje wijn voor schoonpa meenemen om vast wat goede wil te kweken. ;-) Die bij Aaldering is netjes qua prijs idd zeker voor Aaldering begrippen. @Onno : 250 GT Lusso is idd super! Vergeleken met SWB redelijk geprijsd, maar vergeleken met vele andere auto's (jouw GTC bv.) niet natuurlijk. Ipv een Lusso, kun je ook een 275 GTS scoren met een leuke prewar Aston Martin erbij ofzo. Of je koopt 20 308 GT4's. ;-)