Lijkt me wel wat, zie het liever zitten in Mei, ach wat! als de zon maar schijnt zeg ik! We kijken wel uit naar onze eerste "pack of wolves" ;-))))) J
De datum van de Deil Meeting 2011 is definitief ZATERDAG 23 APRIL Dit weekend komt het programma online.
Hans, ik vrees dat jouw oude 5 serie wat groene folie nodig heeft en witte koeieletters POLIZEI om het verkeer te regelen / stop te zetten. @heren Dit wordt de eerste Deilmeeting waar jullie echt het zweet onder de armpjes zullen hebben
Het is allemaal niet zo moeilijk De meeting is een hele dag met vrienden van onze site (lees: users) + enige aanverwandten die er al jaren bij horen. Dan bedoel ik de lokale Engelse Theehuizen (Aston Martin's) en enige andere mooie ontwerpen uit het mooie Italia zoals de Gallardo, SZ en een enkele Fiat. Het is een happening van meer dan 12 uur alles bij elkaar en dat kost geld aangezien ik ook overal voor moet betalen. Iedereen betaald hetzelfde bedrag, of je nou eerder weg gaat of niet Ik ben natuurlijk geen administratiekantoor en doe het ook allemaal voor niets. Het heeft mij al die jaren wel gestoord dat mensen een dagdeel komen en dan naar de verjaardag van oma gaan. Ik hoop dat het vooraf betaalde totaalbedrag voor de hele dag ook hen over de streep trekt. Ook heb ik weinig plezier aan mensen die even komen kijken een uurtje 's morgens. Dat noem ik geen deelnemer en die mogen thuis blijven Dat er mensen met een gewone auto achter aan rijden (deelnemers) is natuurlijk heel normaal. Op happenings als deze worden veel vrienden meegenomen en dan zijn er duidelijk minder zitplaatsen in de exoten...
Concorso d'eleganza Villa d' Este www.cars-at-speed.com/villa-d-este-2010 Must be voor klassiekerliefhebbers.