Ik hoop het ook met de 360 of iets anders....maakt me niet wat...als 'ie maar sneller is dan die van Maurik maar ik vrees het ergste. Ik denk dat ik er niet bij zal zijn
Nou, lekker dan Ik ben er waarschijnlijk ook niet bij de 23e. Dit is de afzwemdag voor Tycho en daar word ik toch echt wel verwacht........baal hier als een stekker van. Ga ik maar weer lekker in de garage zitten kwijlen Ciao, E.
Ik begin al jaren mijn vakantie (eind juli) met een paar dagen relaxen aan het Comomeer, exact daar bij Cernobbio / Tremezzo....... Dit concours d'eleganza is zeker een reden om daar in mei ook eens te gaan kijken. Wie weet.
Ik heb inmiddels contact gehad met de leen-AM van Pieter. Rieks en ik gaan erbij zijn. We hebben er zin in.
Henk, de 23 april is voor mij super!! (dag later vertrek ik voor 2 weekjes naar Spanje en 21 mei was een absolute no go voor mij) Ik heb nog nooit een Deil meeting gemist en gaat nu ook niet gebeuren. Ben ze naar het programma. O ja, ik kom je helpen het licht aan te doen en doe het ook weer samen met je uit
Mijn vriendin had blijkbaar al iets in de agenda staan voor dat paasweekend. Ik nu ook, maar duidelijk iets anders. ;-) Even kijken hoe we dit gaan doen allemaal. Nr 1 prio voor mij is Deil. Even kijken hoe we dit gaan combineren.
Das mooi jammer, kan er niet bij zijn omdat ik die dag voor een stel vrienden cq vage kennissen mag klaar staan. Het is niet anders. Zal in iig een hele leuke dag worden.
Jammer Joop, misschien volgende keer weer. Zulke dingen gebeuren helaas. Misschien kan het programma (morgen 22:00 on-line) je nog over de streep trekken..
Joop doen we toch "Kluiven in de Betuwe II" en dan vragen we Henkie ook wel. We hebben nog een hele lente en zomer voor ons.
Ok mensen, ik hoop dat jullie het leuk vinden... Alles staat op de eerste pagina, zoals altijd. Deze blijf ik ook updaten daar... Image Unavailable, Please Login
Collezione degli Animali Dal Mare? Ik dacht eerst dat we een zeevruchtenbanket hadden, maar ik lees net dat het toch iets anders is Gr. Martin
Programma ziet er super uit!. Ben een van de mensen die nog nooit bij Forza geweest is, moet me schamen!. Eindigen in Duiven maakt het een thuiswerdstijd, 5 minuutjes en ik ben weer thuis . Had mijn vader ook al lief aangekeken en ik ben in ieder geval aanwezig met de R8.
Moet werken op zaterdag, dus gaat 'm helaas niet worden. Programma ziet er goed uit, dus veel plezier allemaal!