Ik zag dit aankomen Marc. Zal voor een paar anderen misschien ook een belemmering zijn. Ik heb het verhaal met lichte tegenzin aangepast Er zijn al 2 aanmeldingen binnen over de mail!
Henk, met welke snelheid is dat laatste half uur autobahn gemeten?? Mocht ik met eigen vervoer komen, wordt dit misschien wel een uur.......
Henk, ik kan nu ff niet bij mijn mail, maar vanavond ligt er bij jou een aanmelding in de mailbox... wat een fantastisch programma weer. Heb er helemaal zin in. Misschien moeten we er voor deze laatste Deil meeting nog maar één keer een boekie tegenaan gooien... Ben bang dat er met deze locaties niet veel nodig zal zijn om tot een goede vulling te komen.
Mooi programma inderdaad! Zal moeten afhaken op de Autobahn denk ik, maar dat maak ik op de kartbaan wel goed
Je laat je toch niet inpakken door iets dat meer dan 20 jaar ouder is, Robert? Onno Image Unavailable, Please Login
Dolfijn en Nemo zijn vandaag alvast wezen trainen op de kartbaan van Bleekemolen in A'dam, resultaat ..... de 2e plaats in een endurance race voor teams. En nee we hebben niet tegen de plaatselijke bejaarden kart club gereden maar tegen de pro kart kampioenen van de Hollandse Kever Club. Dus wij zijn er al helemaal klaar voor.
Goed gespot! Een proef tijdens de MM Tribute 2010. Het was heel cool om op Imola te rijden maar wel erg raar want het was niet eens een volle ronde. Onno
Quote: Heb je een bepaalde cup voor ogen, Fred? Fred: moet wel goed gevuld startveld zijn... Zo'n veld kan nooit genoeg gevuld zijn!
Klinkt erg gaaf! Ga kijken of we SR. zover krijgen om mee te gaan! De herfstrit vond ie ook heel erg gaaf! groetjes Timm
Henk, maak jij een post voor het aanmelden? Tenslotte moet jij bovenaan komen te staan. (1. Henkie etc.)
@allen Nog een keer voor de duidelijkheid, aanmelden op [email protected] En.. geef ook gelijk aan hoeveel personen en ja/nee karten. Bedankt! Image Unavailable, Please Login
Ben nog in beraad, maar ik ga er waarschijnlijk wel bij zijn. Henk, even uit belangstelling, je geeft aan dat dit de laatste Deil meeting wordt. Is daar een reden voor?