Maar toch: [ame]http://www.youtube.com/watch?v=Ow3rxq7U1mA[/ame] Hoe is het trouwens met de BB's? Gr. Martin
Ga morgenochtend de RHD voor het eerst in 20 maanden rijden. Kan niet wachten! LHD wordt in mei gespoten, en iets ervoor uit elkaar gehaald. Onno
De 550 heeft er al honderden kms opzitten, maar ik begrijp wat je bedoelt Gijs. Wordt een mooi dagje vandaag. Onno
Vanwege een interne verhuizing op mijn werk kijk ik nu uit op de Spoorlaan in Tilburg. Dus als je toevallig met je Ferrari langs rijdt, toeter dan even ter hoogte van de verkeerslichten van het busstation!
Dat was een lange wachttijd van bijna 22 maanden. Maar het beest liep als een zonnetje, het was prachtig weer, wat wil je nog meer? Nou ja, meer tijd met de auto - ik heb maar een klein uurtje gereden. Maar dit was al een mooie opsteker en het gaat een mooie zomer worden, zelfs zonder TVR! Jammer dat die weggetjes van Jersey zo klein zijn, zou ik toch naar de Isle of Man moeten verhuizen? Geen snelheidslimiet daar... Onno Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
wauw Onno, ze staat er fantastisch bij. Ik kom er vanmiddag nog even langs (met de trein weliswaar....). Dat wordt genietuh!
Er was iemand om naar Franc's auto te kijken. Plannen, Franc? Dat viel me ook weer op. Met al die problemen denk je af en toe, was ik nou zo gek om die auto te kopen? Maar ze ziet er echt goed uit, ook onderhuids. Dus ik denk dat we nu goede tijden tegemoet gaan met zijn tweeen. Onno
Mooi Onno! Zag RBB voor het laatst (meen ik me te herinneren) tijdens de Eiffel-trip. Geniet er van! Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Prachtige fotoserie Vu, die ouwe van mij heeft het nog regelmatig over dat ritje, heeft veel indruk op hem gemaakt! Goed om te horen dat ze weer buiten is wezen spelen Onno!