Jammer dat ik je miste vanmiddag. Ik was ook effe naar Alex gereden. Je BB stond nog buiten, je was dus al terug van je tripje.
Er was iemand om naar mijn 575 te kijken? Daar weet ik niets van af. Alex zei er ook niets van dat er iemand naar gekeken had. Heb je dat misschien verkeerd begrepen?
Hans ook namens je oud-plaatsgenoten gefeliciteerd! (heerlijk als de moder ff weg is, kunnen we lekker ongegeneerd felicitaties overbrengen)
Ja klopt Bob, doe ik het hier ook nog effe: Hans van Harte gefeliciteerd. Het mooiste kadootje krijg je nog van Sjoert maar je hebt al een mooie gehad dat je 308 op tijd klaar zal zijn Fijne dag toegewenst Ps als we in de buurt komen, is er dan nog taart te scoren?
Hans, van harte gefeliciteerd ook van mij! Als iemand straks een hoop herrie hoort rond schiphol/hoofddorp, we gaan de CS weer even uitlaten. Fotos volgen
Aah nice, ik heb niets gehoord tijdens boodschappen doen.. Volgende keer even langs aalsmeer/kudel rijden dan hoor ik misschien wat
We hadden een mooi garagebox complex gevonden om wat fotos te schieten. Ik heb zelf ook maar wat lopen klikken en dit is het resultaat...de echte fotos komen later van BartW! Nog even lekker door de Schipholtunnel geknald, wat is het dan altijd weer stil als je de motor uitzet... Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Ik denk dat we op zoek kunnen naar een nieuwe mic [ame]http://www.youtube.com/watch?v=pFMqwTbbmtI[/ame]
Vandaag viel er een zwaar pakket op de mat met de dvd van de afgelopen meeting op Volkel. Deze werd door de organisatie van Forza Service toegezonden, die dus per mail bedankt zijn daarvoor) De dvd/film is gemaakt door Roger L die ik hierbij wil bedanken voor zijn bijdrage. Het is een zeer professionele film geworden! Muziek draagt bij aan de sfeer van de film en voert de spanning mooi op.... Ga hem nu voor de 2e keer bekijken
@Joost&Pieter: zie ik jullie nog op Zandvoort vandaag? Final 4 (4-uurs race) van winterkampioenschap, voordat hier vragen over komen ;-) Met een uurtje rij ik die kant op...
Je treft het met het weer, Bob Ben net bijna in de buurt geweest. Ik ben nu net thuis van een retourtje buren ophalen op Schiphol.... Tis jammer dat ze geen vertraging hadden anders had ik Henk, Marc, Robin en Roger. ook nog getroffen !!!!! In ieder geval veel plezier op CPZ Mooie foto's gegarandeerd
We gaan ons weer vermaken, Cor! Hoe is dat nu, naar Schiphol rijden, zonder op vakantie te gaan? Is dat niet een erg onprettig gevoel? Of was het om te oefenen, voor (ongetwijfeld) volgende week of de week daarop?