We zullen dit najaar eens kijken of je gelijk hebt. In ieder geval was ik het wel eens met je eerste conclusie. Onno
Ik reed gistermiddag rond in Zeeuws-Vlaanderen (Groede/Cadzand)....was inderdaad geweldig weer en veel positivo's met open kap.......het word weer zoveel leuker op de weg.
Eindelijk, morgen komt de Dino naar huis, , wou er een radio in laten bouwen maar had er nog nooit een in gezeten, dus dan maar niet.
Alsjeblieft niet Vu! Het begint met foto's hier. Dan rijdt hij eens naar wat evenementen in binnen en buitenland vervolgens worden er plaatjes gemaakt voor een catalogus en voor het weet is er weer een pronkstuk naar het buitenland.
Als ik het goed begrepen heb, is dat bij deze Dino anders. Overigens....Mike (Mseals) heeft de 345 ingeruild voor een 355 spider. Gaat verder goed met hem. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Nou je er toch over begint, ik heb een paar kandidaten die graag het karretje zouden willen kopen, alleen Steef wil wel , maar haar vraagprijs is iets teveel , die kleine geldwolf.
Op de site vast wel te vinden. Zag er iig niet uit. Het was een 348 met veeeeeeeeeeeeeel 355 onderdelen erop geinstalleerd. De grap werd toen gemaakt dat hij een 345 had.
Martin, ze staan er op hoor... http://www.ferraripictures.nl/index.php/galleries/06032011Final4 @Pieter: ze staan er ook op hoor... http://www.ferraripictures.nl/index.php/galleries/06032011Final4/final-4-1959#joomimg
Lekker ritje Maandag de cabriolet weer even uitgelaten. Wat was het weer lekker!! Even bii Rijswijk( naast Culemborg) de brug opgezocht. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Doe je goed, Cor! Vandaag weer een goede reden geloof ik. Ik hoor net dat het extreem helder wordt vandaag, dus gaan met die... rooie
Klopt - ik rijd met Ivonne en haar 328 even naar Alex vandaag. Mooie kans om de 550 nog even uit te laten voor ik weer het land uit ben. Wat een prachtig weer!! En van die 328 kan het dakkie nog af ook. Onno
Thanks. Audi S-bocht???? S-bocht bedoel je zeker, ik begreep dat het eerste gedeelte weggelaten mag worden tegenwoordig.
Het wordt prachtig weer dit weekend. Tot 13C en ongeveer geen regen. De nodige Ferrari's zullen tot de orde geroepen worden, die van mij in ieder geval wel. En 9 april de grote riemenbeurt. Kan dan wel denk ik na 4 jaar, 2 maanden en 40.000km. Dan is hij weer frisch voor Italia in mei.
Zijn er al planner voor Italie 2011? Ik heb nog geen draadje voorbij zien komen. Kunnen we al vast weer gaan genieten van de voor pret!
We hopen allemaal op mooi weer a.s. Zondag. Dat is de datum die opgegooid is om bij Louwman te gaan kijken. Zie het andere draadje. Zou toch super zijn daar het seizoen met elkaar te beginnen?
Deze is speciaal voor Edwin..... Wat een heerlijke dag vandaag! Voor het eerst in meer dan 10 jaar een 328 gereden, dat was genieten. Wat een klein autootje, echter, ik heb veel, veel, veel meer ruimte in mijn Boxer(s). De 550 heeft ook goede actie gezien, en ik heb wat missionariswerk verricht en iemand die slechts 8 cylinder Ferraris kende laten proeven aan het geweld dat een Ferrari V12 kan voorschotelen. Hij was erg onder de indruk. Met Ivonne nog even op het terrasje in Lage Vuursche de dag afgesloten. Gewoonweg perfect. Onno Image Unavailable, Please Login