Ik zeg.............we gaan de laatse Deil meeting voorbereiden, keb toch pas 556000 km op de teller van de CS staan
Zaterdag ga ik de auto naar Oss brengen voor een beurt. Als ik zo'n bikkel zie, kan ik toch niet achterblijven......
Het was echt comfortabel, Edwin. Geen moment koud gehad, of zelfs maar fris gehad. Gewoon heerlijk. Veel plezier op zaterdag. Onno
Gefeliciteerd! Ik heb zelf net mijn 147 verkocht een een MINI gekocht. De running costs waren bij de mijne zo hoog dat ik voor dat geld bijna een F had kunnen rijden (2,5 jaar tijd zo'n 6 mille aan onderhoud). Daarom heb ik hem maar weg gedaan en een MINI is ook geen straf. Ik hoop dat je met de jouwe wat meer geluk hebt!
Ik ben inmiddels terug van Geneve. Die FF is idd een geweldige auto. Ik kan dus idd achterin zitten...ok....het houdt niet over, maar het kan. In de praktijk denk ik dat de auto niet als gezinsauto zal worden ingezet. Maar het blijft een prachtige verschijning!! [ame]http://www.youtube.com/watch?v=5MJ8KAyUsc8[/ame]
Marc> maar jij gaat toch ook niet achterin zitten? Lijkt me trouwens wel een aardig verschijning: een FF met trailer waarop een 458C staat. Scuderia Rooker!
Marc, leuk filmpje en jullie hebben natuurlijk a great time gehad in Genève..... Maarre, leg ff uit: ik zie blauwe lucht en ik zie een dicht dak van de 16M?? Ciao, E.
+ 1 ! Mooi stukje huisvlijt. Lekker door kunnen kachelen zie ik Aldus een verstokt cabrio-rijder Gr. Martin
Heen ging heel voorspoedig, kwart over 6 weg, half elf grens Basel. terug hebben we er heel lang over gedaan, twee files gehad, binnendoor gereden...
We hebben in Zwitserland open gereden. Je kent de regels daar...niet te hard rijden. Dan is open rijden op de snelweg leuk. Maar in Duitsland is het met continu 200+ even leuk, maar daarna niet meer. Zoveel herrie, windgeruis. Ik had na het ritje in Zwitserland al piepende oren...
Pardon?! Verstokt??? Die gast komt net (topless) kijken... Maar heeft wel gelijk dat het een andere dementie is Het lijkt dat iemand (door de weeks) loopt te klagen over binnendoor rijden in een F Blijft die gast klagen Heeft wel een gaaf filmpje gemaakt voor ons, dat dan weer wel, thx. Van ons ook maar ik geloof dat Wilma iedereen voor was vanmorgen, niet?