Rustig Fred, je begrijpt best wat ik bedoel. En als het zo door gaat dan zie ik E. heel veel kilometers maken zonder dak... Gr. Martin
Franc, gefeliciteerd en veel gezondheid. Vandaag lekker wezen rijden met de Dino, wat rijdt ze toch lekker, hoe kon ik toch zo stom zijn om ze zo lang in de hoek te laten staan, maar gelukkig dat is over . Nu even sparen voor nieuw rubber op de velgen die al jaren in de hoek liggen te wachten. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Er rijdt hier net een Mondial voorbij in St. Helier, dat is nu 5 verschillende Ferrari's en ook 5 verschillende types , van 308 tot Cali, in 8 dagen totaal op Jersey. Niet slecht! Jammer dat ze aan de lijn moeten lopen, alleen.... (40 mph). Onno
Dus alles in de eerste versnelling Met een dergelijke maximumsnelheid misschien toch goed alvast even kennis te maken met de lokale 'Chief of Police'; kan altijd helpen als je door de sterke arm wordt staande gehouden. Gr. Martin
Nee Roger, ik heb hem ook ontvangen, wilde een post maken, maar ben gisteren ziek naar bed gegaan en dat gebeurt maar zeer zelden. Ik ben redelijk vaak in beeld (antraciet velgen vallen gewoon op) en het is een zeer leuke film geworden. Ik ben er blij mee.
Zoals je ziet is Henk ook een gelukkige. Ik vind het een mooi stukje werk en muziek. Zo te zien heeft hij er zin in. Zal wel moeten wennen aan dat insmeren van die ene inham
Nee hoor. Ik had hem zaterdag op de mat liggen en heb hem zondagmiddag bekeken. Heel leuk als je jezelf voorbij ziet razen. Ook leuke cameraposities.
Misschien wel naar nederlands recht, maar niet naar Toto's recht. Ik heb toch ook niet dat klokje dat ik van Bram gegund heb gekregen verkocht.
Henk, die wagens zijn mijn kindjes, mee opgegroeid, toen ik in de brugklas zat stonden deze bij mijn broer thuis te blinken. En nu bij mij, dus wat wil je. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Das een mooi trio naast mekaar. Tonnie Zo zie je maar weer. Een droom van vroeger kan werkelijkheid worden......
Roger, Ferrari Scuderia - Ferrari 360 Modena - Ferrari F40 - Ferrari 430 - Mercedes Ferraribusje Ik zat er op te wachten en het kwam haha. Mooie film Roger! Ik ben ook een paar keer in beeld
Vanmorgen vroeg opgestaan om naar de deurwaardersveiling in Buren te gaan, Bram onderweg opgepikt om te kijken of we iets konden kopen. Komen daaraan, staan er 10 auto's waarvan er wel 3 mee naar huis mogen, 11 uur begint de veiling, wat denk je, na drie kavels geld genoeg binnen stoppen met veilen, staan we daar voor Jan met de korte achternaam, en Brams zakken die nog uitpuilen van de paarse briefies. Zijn we maar een bakkie gaan doen bij HVL. Morgen dan maar weer vroeg op , en op weg naar Stuttgart retro. Had ik maar een vak geleerd.