Ik ben vanmiddag toevallig nog twee keer bij HvL voor langs gereden. Jammer dat die veiling niet bracht wat je er van hoopte
Weet ik, maar een mens is nooit tevreden, nou mijn zoektocht weer opgestart naar deze 308 , als ik deze in mijn handjes krijg, vertrekt ie nooit meer. Image Unavailable, Please Login
@Onno Ik had het met de boys in Zandbak nog over zo'n prachige rossa Ferrari replica die jij eens wou kopen (of je was aan het kijken). Er zaten prachtige foto's bij die je hier postte. Ik kan niet meer uitleggen wat voor replica het leek, een soort 250 Testarossa? Heb je die fotos nog ?
Miljaar, hoeveel of eerder hoeweinig zouden er in dit sappige kleurtje gemaakt zijn? Verde Germoglio, code 20.G.465 is het, hé! Ik zag hem destijds staan in Gstaad. Heel apart! Misschien heb ik té lang een Mexicaans vriendinnetje gehad, maar ik had direct herinneringen aan die heel lekkere Guacamole van haar! Overigens, Tonnie, je hebt een PM!
had die verdomde EU die BTW maar op 6% gelaten ipv 19%, dan had misschien nog een beetje kans, en staatsloterij heeft me ook al in de steek gelaten. http://www.rmauctions.com/FeatureCars.cfm?SaleCode=AM11&CarID=r210#
Er is maar een 308 die echt mooi is. Zo'n laffe groene gun ik mijn schoomoeder nog niet. Maar goed, niet iedereen heeft een schoonmoeder. DIT is een mooie 308!: Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Dat is zeker een hele mooie 308, maar ik vind die groene gewoon te gek , ik heb iets met gekke kleuren, bij Porsche gelderland staat een oranje porsche speedster uit 1989, niet te koop maar toch even doorgegeven dat bij eventuele verandering van gedachte er belang om te kopen is. Ben gekk op gekke kleuren. Trouwens deze barchetta heb ik ook nog gehad. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Henk, dat ging over die replica van een 246S - dat is, simpel gezegd, een 250 Testarossa met de Dino V6 motor. Stond by Aston Workshop te koop, ze vroegen anderhalve ton in lauw bier. Onno Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Hier zou ik nog graag eens een kijkje willen nemen: http://www.autobau.ch/eng/ Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Als ik het goed begrijp is komende mei de uitbreiding (een beetje naar het voorbeeld van Meilenwerk) klaar. Gr. Martin
Bloedmooi Onno! @ Tonnie Bij PCG staat momenteel veel meer mooi spul in de showroom, oa 959, Carrera GT, RS 2.7, GT2 RS en volgens mij ook nog een KLPD porsche Targa? (originieel?)
Ja, een dino V6. Ik heb uit de PDF verkoopbrochure nog een paar plaatjes geplukt - het was echt wel een goede replica als ik nu weer het dashboard en andere details kijk. Maar ja, ik had destijds het geld niet, en ik blijf toch ook eigenlijk principieel tegen replicas. Er worden toch originele Ferrari onderdelen voor de wolven gegooid (en heel vaak goede Ferraris verwoest), en veel teveel mensen doen net alsof het een echte is. Beetje jammer volk waar ik niet geassocieerd mee wil worden. Maar als je dit dan weer ziet denk je toch aan al die lol die je ermee zou hebben om te rijden. Beetje in tweestrijd over deze auto. Onno Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Die post ik ook altijd als het over strakke, pure 308'jes gaat. Man wat een gaaf ding, vooral door die (originele!) kleur.
Vind het een hele goede en mooie replica, veel mensen zullen niet eens zien dat het een replica is, zelfs voor Ferrari-liefhebbers is het soms moeilijk te zien of het een 'echte"of een replica is.....vaak valt het alleen maar uit de papieren en de nummers op te maken. Je koopt toch zo'n wagen voor je eigen plezier en omdat u het mooi vind. Een "echte" is vaak zeldzaam en voor maar weinig mensen te betalen. Maar door de replica's krijgen we wel een idee hoe zo'n auto er in het echt uitziet. Ze zien en horen een " echte" Ferrari. snap uw principe wel.
Ik ben woensdag geweest. Ik heb wel een tip waar je nu niet zoveel aan hebt: Ga niet op de laatste zondag! Over het algemeen echt bijzonder druk!! Ik was in Geneve voor de introductie van de Morgan ThreeWheeler. Als je je meldt bij de Morgan stand en zegt dat je een relatie bent van BV Nimag, Morgan dealer in NL laten ze wel even de stand op. Staat naast 2 ThreeWheelers verder 2x Aero SuperSports en 2x Classic Morgans. Leuk om even te kijken en fijn om even uit de drukke looppaden te zijn! Veel plezier! WD