Ik zou zeker even naar de Lamborghini gaan kijken. De Aventador.....heel speciaal. Ook de Pagani moet je gezien hebben. De stand van Mansory staat ook vol met bizarre auto's, zoals een gepimpte 458 en SLS... Ik heb ook veel overgeslagen, dus ik zal ook wel wat gemist hebben. Bij Alfa Romeo staat ook nog een leuke prototype.
Zijn er nog mensen die morgen van plan zijn om naar Forza te gaan? Ik ga de 308 uitlaten en even langs Oss.
vandaag in Dusseldorf geweest bij de firma Lueg, even weer wat Fitamine opgedaan. Hou me morgen aanbevolen, ga graag even in Oss kijken. Gr. Martin
Eh, verdwijn ik niet voor dezelfde 1000 mijl? Tenminste als ik met de eigenaar uit de voeten kan, heb vandaag maar een ultimatum gesteld want onze afspraken schieten niet echt op. Onno
Ik ga er gemakshalve vanuit dat je niet de hele reis op de bumper van een F40 rijdt. Of heb jij vorig jaar continue bij Marc gezeten? Misschien moet je aan Oscar vragen of hij nog een auto heeft als backup
Ik denk dat ik ook even ga! Echter niet met de Mondial.......... die mag dinsdag naar Forza voor de APK. Ik moet met de Laguna nog naar een receptie..... Ik zal er zo rond 12, 12.30 uur zijn..... See Yah!!
Ferrari met dealers en FF op AutoRAI AMSTERDAM - Als het aan Ferrari zelf lag, was het merk niet vertegenwoordigd op de AutoRAI 2011. Dankzij de inspanningen van de vaderlandse dealers Munsterhuis en Kroymans zijn de modellen van het befaamde Italiaanse merk wel te bezichtigen. Inclusief de fonkelnieuwe FF. De twee vertegenwoordigers van Ferrari hebben de handen ineen geslagen om 'hun' merk op de AutoRAI 2011 te presenteren. Natuurlijk met steun van de fabriek. Een delegatie van de twee dealers reisde afgelopen weken af naar de fabrikant om het belang van de AutoRAI te benadrukken. Met succes dus. Sander van den Bey, Sales Manager van Kroymans in Hilversum: Ferrari is maar op enkele shows wereldwijd officieel vertegenwoordigd. Maar dankzij onze goede relaties met de fabriek en onze onderlinge samenwerking is het toch mogelijk geworden de diverse Ferrari-modellen tijdens de AutoRAI te presenteren. Ferry Enders van Munsterhuis Sportscars uit Hengelo vult aan: Het is tamelijk uniek dat de Ferrari FF , na de wereldprimeur in Genève, in Amsterdam voor de tweede keur aan het publiek wordt getoond. Een ongelooflijke publiekstrekker voor onze nationale autotentoonstelling. Wij zijn bijzonder verheugd dat wij het publiek en uiteraard onze klanten de FF kunnen laten zien. De FF werd eerder deze maand op de Autosalon van Genève onthuld. Het is de eerste vierwielaangedreven, volwaardige vierpersoons Ferrari. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Bedankt Marc - geen hulp nodig. Fausto heeft al 4 voorstellen voor de testdag afgewezen omdat hij "iets belangrijkers" te doen heeft, ik heb nu gezegd: je hebt nog 2 opties en je accepteert er 1 of ik trek me terug. Ik betaal geen 15 mille om te moeten bedelen. Onno
Daar vergis je je in, denk toch nog een uurtje of 2 rijden. Wie war es denn in Stuttgart Herr Toto? Gr. Martin
Nee, m'n Dino is nog niet terug. Zou Forza wel eens willen bekijken nu na de verbouwing. Volgens mij is Alex trouwens nog op wintersport... Of net terug, dat kan ook. Zag gisteren wat fotootjes van hem van een BWM kilometerteller waar iets van 260 km/u op stond. Uit het losse handje gefotografeerd...