Ik heb geen moeite met replica's of zogenaamde rebodies, alleen er zijn mensen die dan net doen of ze een echte hebben, en beginnen te hallucineren. Of ze er een auto voor gesloopt hebben of niet, die losse onderdelen komen ook niet uit het voorraadmagazijn. Trouwens, sommige replicas worden gewoon aan de lopende band gemaakt. Image Unavailable, Please Login
Misschien geen lopende band, maar geloof ook niet dat het een toevallige restauratie van 4 california's Iedereen die ik bel het afgelopen uur zit op het internet te kijken naar de veiling van RM .
Cool! Hoop dat je nog een iets betere zitpositie weet te vinden Roger, deze lijkt me niet ideaal Gr. Martin
Was een leuke veiling! Schakelde alleen jammer genoet te laat in voor de 212 Inter Coupe (lotnr 154). Wat is de prijs geworden? Lotnr 200, de 365 GT4 BB ging met USD 200.000 nog voor een mooie prijs weg vond ik. Die veilingmeester van RM is trouwens ook briljant. Hij hamert pas af als echt de laatste dollar uit de zaal is gehaald. Is z'n vak natuurlijk maar toch... Lewie
212 $600.000 dollar ex opgeld. Was wel apart de internetverbinding lag een paar minuten achter, ik was nog aan het kijken naar de 340 toen RM belde met de mededeling dat de 212 het podium werd opgereden en het bieden kon beginnen, moest mijn geluid uitzetten dan kon ik max horen, helaas ging ie te hoog.
USD 600.000 ex is toch nog aardig wat voor de 212 Inter. Jammer dat het te hoog ging. Zou wel mooi zijn om zo'n auto in NL te hebben. Ik had ook het idee dat internet iets achter liep (maar als je niet mee biedt maakt het natuurlijk niet zoveel uit...) Verbinding was wel al stukken beter dan tijdens de veiling in Londen vorig jaar. Nu op naar de veiling tijdens Villa d'Este, ben benieuwd. Lewie
Heb Max Girardo nu een paar keer aan het werk gezien, en dat is echt geweldig. Vooral in Europa, dan wisselt hij vloeiend Frans, Engels en Italiaans af in 1 zin. Onno
Vond dat het na de onthulling in Parijs akelig stil was geworden om de Aperta. Er zijn maar foto's van een paar exemplaren... Gr. Martin
Ik zal vragen of ze jouw voortaan altijd op de hoogte houden, stel je voor dat je teveel aan je hoofd krijgt, heel de Nederlandse economie staat onder druk als jij overspannen raakt.
Wat denk jij dan! Kies maar: http://www.vvvbreda.nl/nl/evenementen/evenementen-agenda/23 Of had je iets beters? Gr. Martin