Ouch! Maar verder kon ik het niet beter verwoorden Marnix en ben ik het helemaal met je eens. 20 miljoen is in de kunstwereld een schijntje, maar met een Ferrari kun je tenminste nog een rondje door Italië rijden of over de Nürburgring scheuren. Dat zie ik je met de Mona Lisa nog niet doen!
Jippie niet de staatsloterij gewonnen maar het geluk komt mij toch bezoeken. Ferrari 308GTB Vetroresina nog van 1e eigenaar Leonardo Fioravanti, to good to be true, minder dan 5000 km volgens de advertentie, dit is de wagen die ik wil. Prijs heftig maar even slikken en weer verder gaan. Ik wil graag een vetro met weinig kilometers en bijzondere geschiedenis als het de groene 19275 niet is dan maar een ander. Image Unavailable, Please Login
Dat is inderdaad wel een heel bijzonder exemplaar dan. Fioravanti was kennelijk vooral van het tekenen en veel minder van het rijden... Duurste 308 GTB op de planeet?
Net rossocorsa aan de telefoon gehad, de auto is nog van Fioravanti en dit is de vaste prijs, alleen heeft geen 5000 maar 75000 kilometer gelopen wat ook op hun site stond. Het kriebelt wel, maar met die kilometerstand voor die prijs is 25k te veel, snik snik. Dan maar weer op zoek naar 19275.
Ik zei toch gisteren: Laat mij die tosti's betalen. Had in ieder geval nog wat verschil gemaakt... Gr. Martin
Ik ben er maar niet op ingegaan - weet niet waar ik moet beginnen. Mijn 330GTC is ouder dan de GT4 van Hans, en hij heeft 2 zitplaatsen minder dus die zal dan wel minder dan 30.000 euro waard moeten zijn? En hoeveel dan? Waarom is een GT4 eigenlijk 30.000 euro waard? Waarom zou 1 miljoen voor een 250GTO meer acceptabel zijn dan 20 miljoen? Enfin - nu doe ik het toch. Stop ermee, Onno. Wat ik wilde zeggen is: dit soort welles/nietes discussies krijg je continu naar je hoofd als je een replica hebt, en ik zal er dus nooit een kopen. Misschien kun je je eigen replica verantwoorden, zelfs naar de puristen (waaronder ik mijzelf schaar), maar dan nog moet je het steeds uitleggen. En dat zou snel gaan vervelen. Onno
"The 1951 Ferrari 212 Export Cabriolet sells for a final $1.87 Million Brimming with guests both seated and standing, Gooding & Company's auction room energy was palpable, especially with several thrilling moments driven by David Gooding and Charlie Ross. Bidding escalated between those in the room and callers on the phone, resulting in the exceptional sales of the $1.87 Million 1951 Ferrari 212 Export Cabriolet " Iemand een zaag? ciao Oscar
Helemaal mee eens, maar niet alleen met zogenaamde replica's krijg je dat , dat krijg je straks ook als je BB klaar is dan gaan ook zeuren van , niet originele kleur of iets dergelijks , maar eigenlijk denken zij van K.....T waarom had ik die wagen niet.
Die grijze GTB is gaaf man! Maar 95K moet je maar net willen (en kunnen) betalen idd. Die PF cabrio nog steeds staat bij mij in de buurt volgens mij. Daar zag ik hem in dezelfde conditie staan 2 jaar terug ongeveer.
Gisteren op de terugweg van Genève even langs Meilenwerk Dusseldorf gegaan, daar stond deze; http://www.speed-spirit.eu/index.php?id=44 Een 330p4 replica, op de achtergrond zie je nog een Testa rossa, waarschijnlijk ook] een replica, we konden er niet bij, was dicht. Ook stond er nog een 250gto replica; Is echt een mooi complex, echt de moeite om een keer heen te rijden! groeten, Timm