jammer, jammer, jammer....ik had je voor willen zijn.....maar goed, tegen een werkloze fchatter is elke reactie te laat...
Hahahaha!!! Werk of geen werk maakt geen moer uit! Kijk maar naar jezelf! Het is een kwestie van .... managen! En jij bent een gaatjes-manager! Ook cup-a-soup om 4pm?
Zo, bijna alles geregeld, alleen de verzekering nog. In principe 2 April afhalen maar dan moet 't wel goed weer zijn natuurlijk. Misschien wel weer mijn chat-name aanpassen want dat klopt nu niet meer, en de avatar ook natuurlijk, misschien deze foto nemen... Image Unavailable, Please Login
Gefeliciteerd René en Heidi (of andersom) Mooie auto, heb 'm zaterdag nog zien staan volgens mij... Gr. Martin
Lekker even in alle stilte een 16M uitzoeken, leuk hè? Geweldig hoor en gefeliciteerd natuurlijk. Kan niet wachten om 'm te zien. Waar heb je 'm gekocht? Niks daarvan!. In mei staat er een 360 Spider in het midden........
Van harte Rene (sterkte Heidi....), we hadden het er in januari aan tafel al even over, had niet gedacht dat het zo snel zou gaan Geniet er lekker van in goede gezondheid!
Bij deze nog een aantal plaatjes van de F430 Spider tijdens de PP Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Jammer, net te laat om mijn post te deleten. Deze dan: Image Unavailable, Please Login Nog een foto van deze auto op je vrachtwagen Tonnie? Gr. Martin
Iedere ker als ik die gril zie moet ik aan 'the joker' uit Batman denken. http://www.google.nl/images?hl=nl&q=the%20joker%20batman&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&tab=wi&biw=1579&bih=715 Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login