Iedere ker als ik die gril zie moet ik aan 'the joker' uit Batman denken....
Ik heb de FF nog niet in het echt gezien, maar ik denk deze keer niet dat het aan de foto's ligt. Ze hadden het bij de intro van de Maranello over de 'village idiot's smile', maar de FF slaat echt alles.
Een mooi stekkie en een erg leuke boodschappenwagen. Rondje eiland ipv de directe route naar de supermarkt lijkt mij de logische keuze. Jeffrey
Sorry, mijn schuld dat deze mooie wagen het land heeft verlaten, maar dat is al weer meer dan 5 jaren terug.
Ligt in het geval van die helikopter foto wel degelijk aan de foto. Die is genomen met een groothoek lens en vertoond een flinke distortion.
Bedankt allemaal. Nog wat meer info, auto is gekocht bij Monza in Gent en heeft enkel de fabriekskilometers gereden, 105km staat er nu op de teller! Vorige eigenaar heeft 'm via Monza rechtstreeks in Italie gekocht in 2009 omdat er in Belgie geen meer te krijgen waren. Auto heeft daar even op kenteken gestaan, niet mee gereden, en is toen uitgevoerd naar Belgie. Met een dichte trailer naar de klant gebracht, in de kelder gezet en daar is-ie enkele maanden geleden uitgekomen om weer met een dichte trailer naar de showroom van Monza te brengen. Daar stond-ie dus te koop. De auto had rode remklauwen maar Monza had ook nog een stel nieuwe gele liggen en die hebben ze gisteren verwisseld. Verdere zit er veel carbon op en aan, stoelen in zwart/rood, km-teller in 't wit en....de rest ben ik vergeten. Ben er natuurlijk mega blij mee en de Italie-trip krijgt voor ons nu natuurlijk een extra dimensie en de Deilmeeting wordt de vuurdoop... Voor de liefhebbers nog wat foto's, zeker dat er over enkele weken nog wat meer komen. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
René, Gefeliciteerd! Wat een prachtauto! Het beste van twee werelden: hardcore en open. Heel veel plezier ermee gewenst! Wat een clubje: 2 van de kleine 500 stuks
Rene, ik wist natuurlijk al een tijdje dat je er mee bezig was, maar je hebt het voor elkaar. Werkelijk fantastisch kerel! Vorig jaar heb ik een ronde of 7 met de 16M van Marc gereden op Spa en het is echt de beste auto (samen met de 458 ) die ik ooit heb mogen besturen. Heel veel geluk er mee jullie samen!
Mooie aankoop, Heb hem nog zien staan bij Monza een tijdje terug. Dat zal een mooie zomer worden om in de 16M lekker cabrio te rijden. Mooie aankoop en vele cabrio ritjes toegewenst. Stond er voor de rest nog wat bijzonders om een bezoekje te brengen. Gr Frederic
Rene en Heidi van harte wouw en nog eens wouw. Helemaal TOP. Heel veel plezier met die beauty. Monza is ook top om een auto te kopen.
Van harte Rene! Het blijft mijn favoriete (straat-legale) Ferrari en ik hoop er nog steeds op er zelf een te kopen binnen een x aantal jaar. Voorlopig kan er alleen maar van dromen. Grandioos dat er nu 2 in dit clubje zijn! Ik wens jullie veel plezier hiermee!
Fantastisch Rene en Heidi. Dat wordt een mooi seizoen! Heb je bij de aflevering ook de Ipod gekregen? Vraag er even naar! We zullen 'm een mooi plekje in de trailer geven!
WOW! René en Heidi/Heidi en René!!! Gefeliciteerd! Wat een prachtmachien. Heel veel plezier ermee en vwb de foto's... dat komt wel goed! Bob