Michiel proost! Maak maar een looping vandaag:)
René en Heidi (of je weet wel « ») Wat een aanwinst. Gefeliciteerd. Zie je wel dat je aan een schijbaar deukje in je portier gaat ergeren. Dan los je het zo op. Chapeau!
Jeetje je zit inderdaad krap, had ik geen last van in de F40, ben toch 1 meter 90, kan die stoel niet wat omlaag of naar achter? Gelijk heb je! dat is wel heel stoer! veel plezier, geniet ervan!!
Er staat nog een heeeeeele mooie 430 Spider Frederic! Absoluut! Fantastische service gehad van Monza Moet ik inderdaad naar vragen. Heb jij trouwens een Ipod of een Radio/navi? Alvast bedankt voor 't mooie plekje op de trailer!
Ik heb een radio net als jij, maar als het goed is heb je een IPod aansluiting en die zit in het netje aan de kant van de bijrijder aan het tunnelconsole. Daar zit het stekkertje....heel chique.....De IPod wordt geleverd in een mooie doos met een CD met wat foto's en filmpjes.
Het lijkt wel een aflevering van Tour of Duty: [ame]http://www.youtube.com/watch?v=9_QzOEykvcU[/ame] Gr. Martin
Vandaag lekker gereden met de Dino en de 550 BARCHETTA even uitgelaten en afgetankt. Morgen voor zaken naar Parijs.
Vandaag voor het eerst in 2011 de Fulvia HF en de GT4 weer uitgelaten. Wat een mooie geluiden ! Zag wel een paar druppeltjes koelvloeistof hangen aan het uiteinde van de buizen-tunnel welke onder de Dino door loopt (zowel voor als achter). Als dat op den duur maar geen problemen gaat geven. Volgens mij lopen 2 lange aluminium waterbuizen door die tunnel. Die heb je niet zomaar even vervangen denk ik. Ergens gek dat daar een lek zou zitten. Heeft iemand deze 2 lange alu. koelwaterbuizen (aanvoer en retour van radiateur) die onder de 308'en doorlopen in een soort van koker/tunnel wel al eens vervangen? Zo ja, wat was het resultaat? De slangen die op de buizen zaten (vlak bij schutbord achter en bij het stuurhuis voor) waren overigens wel netjes dicht en droog. Wie heeft er tips voor het geval er wel een lek in die " tunnel-koker " zit welke geheel onder de auto doorloopt? Image Unavailable, Please Login
Ben er wel geweest maar teveel lawaai, kon er niet van slapen...... Ps Is het niet zo dat je bij een xx aantal uur vertraging (geen overmacht) een korting/vergoeding krijgt? Zat 5 uur vast op Bonaire (vandaar jet-lag) Image Unavailable, Please Login
Mooi materiaal Fred, is dit op de antillen? Er gaat een belangrijk recent arrest over deze borden, ik citeer een stukje. 3.Beoordeling van het middel 3.1 In cassatie kan worden uitgegaan van de feiten vermeld in de conclusie van de Procureur-Generaal onder 1. 3.2 In het onderhavige geding heeft Hartmann gevorderd voor recht te verklaren dat PJIAE jegens haar voor het geheel aansprakelijk is voor de schadelijke gevolgen van het haar overkomen ongeval en PJIAE te veroordelen tot betaling van schadevergoeding op te maken bij staat. Zij heeft aan haar vorderingen ten grondslag gelegd dat PJIAE jegens haar een onrechtmatige daad heeft gepleegd, doordat zij, kort samengevat, in gebreke is gebleven met het treffen van voldoende voorzorgsmaatregelen op en om het vliegveld in verband met het opstijgen van Boeings 747. De door PJIAE geplaatste waarschuwingsborden kunnen, aldus Hartmann, niet als voldoende voorzorgsmaatregelen worden aangemerkt. Het gerecht heeft deze vorderingen afgewezen. Het hof heeft het desbetreffende vonnis van het gerecht bevestigd.