Apart idd. Toevallig foto's gemaakt en/of een VIN nummer gezien? Ik zal de rest van de shoot ook even uppen asap, er zitten nog heel veel mooie tussen! Net terug van weer een fotoshoot met BartW en de R8 dit keer
Jullie 2 R8's ? Daar maken wij graag een uitzondering voor denk ik? Laat maar een paar mooie beelden zien.
Unfortunately not... Was een 'nieuw' L-kenteken. Kwam de auto niet tegen op de site van Marcello. Gr. Martin
Geen idee, maar van de 1.100(?) CS-en zullen er niet veel in die combinatie geleverd zijn. Gr. Martin
...net, met een luchtkussentje onder de bips... en dan kun je dat kussentje weglaten Ja, hè? @Tonnie, bedankt voor de gastvrijheid! @Vu, was weer gezellig. Moeten we vaker doen! Was dus een leuke ochtend bij Tonnie. Samen met Vu de 360 Challenge op de plaat vastgelegd. Is toch weer een hele andere dimensie dan dat ik gewend ben. Gewoon alle tijd om foto's te maken. Da's nieuw voor mij en daar heb ik nog veel in te leren. Wel erg leuk!
Niet dus... ben er wel eens geweest, maar ben toch echt een N-Holland geboren en getogen Flevolanderd Weer een nieuwe dimensie aan het fotograferen toegevoegd vandaag. Nog nooit zoveel tijd gehad voor het maken van foto's met een auto. Volgende keer meer letten op details, zoals gordels vastmaken, etc. Maar was erg leuk en voor herhaling vatbaar, dus als er iemand zin heeft... Vandaag ook weer over de A2 bij Den Bosch gereden... wat mij betreft de perfecte locatie voor een driving-shoot! Meer foto's: http://www.ferraripictures.nl/index.php/nl/galleries/F360challenge Superaardige eigenaar trouwens Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
He bob, was gezellig, die foto op jouw site van die goudkleurig wiel , dat is een zo soort wiel als ik jullie liet zien volgens mij, dan weet jij precies waar deze op zat.
Scuderia Scrooge Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Het is prachtig weer mensen, ik vrees dat de 360 vandaag na een spoelbeurt weer aardig asfalt ondert zijn schoenen krijgt.. Image Unavailable, Please Login
BartW, niet RudyW Ik noem hem trouwens BartW maar op het forum heet ie Bart-nega Vette foto's van de 360 Challenge, erg mooie auto! Hierbij nog een zooi foto's van de shoot van de CS die ik met hem gedaan heb. Zitten ook een aantal mooie detail foto's bij! Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
http://www.telegraaf.nl/binnenland/9380816/__In_gestolen_Ferrari_opgepakt__.html?sn=binnenland,buitenland