Ik ook zeer zeker. Eerste Deil, ben erg benieuwd!
@heren Vanavond een update van de aanwezigen. Tevens loop ik tegen een probleem aan, we kunnen de speeltuin niet in omdat er een paasevenement is voor 3 schoolklassen. Misverstand van het bestuur daar etc etc. Ik maak er maar geen woorden aan vuil. Ik ben bezig met een andere hele leuke lokatie en ik hoor deze week of wij daar terecht kunnen. Dit is 10km van Deil vandaan in de buurt van Tiel. Verder... ► INSCHRIJVEN TOT EN MET DIT WEEKEND ◄ Maandag ga ik het exacte aantal deelnemers afstemmen met de gereserveerde zaken. Ik vind het heel jammer dat er een fiks aantal bekenden niet bij zijn, maar aan de andere kant zitten we ongeveer aan de max. met karters dus dat is toch al vol dan. henkie [email protected]
@Henkie, In geval van nood kun je uitwijken naar het parkeerterrein wat bij mij bij kantoor hoort (ca. 50-75 plaatsen). Direct langs de A2(Beesd), en koffiecorner van de onderburen beschikbaar........ Laat maar horen als het nodig mocht zijn.
Bedankt voor het aanbod, maar ik heb inmiddels de bevestiging binnen. Vanaf 10:00 verwacht ik iedereen bij Brasserie.nu aan de Daver 2 in Kerk-Avezaath. Dit is ongeveer 2km van de afslag Tiel-West aan de A15. Hier kunnen ongeveer 10 Ferrari's aan de voorkant staan (in de display) en de rest aan het korte doodlopende straatje aan de zijkant en de parking aan de achterkant (kiezels). Hier staat het Betuws Appelgebak en de thee/koffie op jullie te wachten. Ik ga de eerste post met alle foto's e.d. nog aanpassen. Ik ben er weer blij mee. http://www.brasserie.nu/ Een impressie: Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
@Hans, dat klopt, samen met Wim B en Pieter dacht ik na een tourritje. Toen hingen we buiten in de loungebanken. @iedereen Slechts 300m van de autofeestzaal van de Dolfijnen (waar het wel eens laat zou kunnen worden.... gelukkig drink ik niet..) ligt Van Der Valk Duiven. Gloednieuw, bubbelbad op de kamer en alle verdere gemakken. Misschien dat mensen hier wel willen blijven slapen? Ik checkte op hun site en kwam bij 23/4 op EUR 109,00 voor een luxe kamer. Maar misschien is het elders nog wel goedkoper te boeken. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Denk dat ik savond de auto even naar huis breng, en op de fiets naar Dolfijn ga . Dit hotel ligt ook op het industrie terrein @ Dolfijn (bij de mcdonalds voor de mensen die bekend zijn, zal qua afstand weinig uitmaken met vd Valk); http://www.hotelgieling.nl/
Wij waren je al voor! Maar ik had niet gedacht aan veiligheid - als ik met de 330GTC kom laat ik die niet daar buiten staan. Toch nog even over nadenken. Misschien toch de GTC in de ochtend en bij Alex inruilen... Onno
Je zou de auto eventueel binnen neer kunnen zetten. Dolfijn heeft aardig wat ruimte, en anders kan ik mijn vader wel vragen of er wat auto's binnen kunnen staan (pand zit werkelijk op 300 meter van het Dolfijnen museum). Heb je alleen sochtends een probleem . De 300 meter die Henk aangeeft voor van de Valk is overigens wel erg positief. Ik denk dat ze op een krappe kilometer zitten als je met de auto er heen moet rijden.
Voor wie zijn of haar auto binnen wil zetten, pas des problemes. Hier staat hij iig droog (lol) en veilig. Vwb blijven slapen in Duiven is Hotel Gieling ook een goed alternatief, iets minder luxe maar wel goed en gezellig en bovendien wel op loopafstand in tegenstelling tot vd Valk waar je toch echt een taxi voor nodig hebt. Vwb het karten, ook dan kunnen onze bolides veilig op ons eigen terrein geparkeerd worden waar op ik zelf de wacht hou met Dino...... http://www.hotelgieling.nl/1-1055/nederlands/hotel-gieling-home.aspx grtz van Uw rijstlijder J
Dat is heel mooi. Dan kunnen wij c.q. de Dino GT4'sook voor het eerst met elkaar kennis maken. Leuk. Ik zal duimen voor mooi weer.
Is het nog te vroeg om iets af te spreken voor de zuidelijke deelnemers om ergens te verzamelen en gezamenlijk naar Deil te rijden? De eerste keren spraken we af bij het Novotel aan de A2 bij afslag Eindhoven Airport.
Helemaal gelijk Marc René, is het niet leuker (voor ons in elk geval wel...) om eerst richting het Noorden te gaan tot -laten we zeggen- Amsterdam en dan aan te sluiten in een treintje richting Deil/Tiel? Er staan toch pas 150 km op de teller. Anders moet je weer van alles uit gaan leggen als je 'm volgend jaar in gaat ruilen op die 458 Spider, allemaal 'oud omaatje'-verklaringen en zo
Als we zo rond kwart over negen verzamelen en om half tien vertrekken, zijn we wel rond tienen in Deil.
► LET OP: Het is niet meer in Deil maar in Kerk-Avezaath, 13km van Deil vandaan ◄ Zie een paar posts terug.