Nog een filmpje van de Ferrari F430 GT2 welke aan het testen was op Vallelunga [ame]http://www.youtube.com/watch?v=efNL8DEVwDE[/ame]
Ik zal ook nooit vergeten die 430 GT langs te horen komen in Valencia. Echt niet normaal. Beter dan een FXX nog. Ik twijfel nog.. Maar zit dan waarschijnlijk alleen in de auto...
En toen moest-ie alleen nog maar even de trailer op.......... http://www.vkmag.com/videos/videos_carrera_gt_laden_met_debielen/
vr 01 apr 2011, 17:36 Prijs bekend Ferrari FF AMSTERDAM - De grensverleggende Ferrari voor heren, de FF, heeft een prijs. Om met de deur in huis te vallen. Ferrari vraagt in Nederland minimaal 363.338 euro voor de FF, het enige renpaard met vierwielaandrijving op dit moment. De Italiaanse fabrikant biedt een waslijst met opties aan. Zodoende kan het bedrag flink oplopen. Wat te denken van 20 inch velgen ( 2.070,-), carbon fibre dashboard ( 6.142,-), lederen 'Diamond' bekleding ( 4.072,-), Run Flat banden met bandendruk controlesysteem ( 2.554,-), animatie voor op de achterbank ( 4.554,-) of Scuderia-schildjes op de flanken ( 1.422,-)? De Ferrari FF volgt min of meer de 612 Scaglietti op, die afgelopen december uit productie ging. De FF is qua carrosserietype en aandrijving alleen niet te vergelijken met 612 Scaglietti, waarvan er in totaal 3.000 zijn gebouwd. Ferrari heeft inmiddels 800 order mogen noteren. Daarmee is de FF, met een 660 pk sterke V12 onder de gestrekte motorkap, voor dit jaar helemaal uitverkocht. Image Unavailable, Please Login
Deze staat daar ook (alleen kijken als je al wakker bent) http://www.vkmag.com/videos/videos_reactie_van_dr_dre_op_de_vliegende_ferrari/
Vanmiddag een lekker terrasje wezen doen. Daar nog deze 348 gespot. Even later nog een Ferrari rode R8. Vond dat nou niet echt geweldig voor een R8 Image Unavailable, Please Login
Niet 100% Ferrari-gerealteerd, maar in dit draadje kan het wel vind ik. Vandaag met een groep autoliefhebbers (waaronder Fred en Wilma) naar Joop Stolze geweest. Was weer leuk! Fantastisch weer dus mooi ritje met de MX5 gedaan en toen auto's gekeken bij Joop en geweldige verhalen geluisterd. Hier een paar plaatjes. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Bedankt voor jou uitnodiging en de foto's Harry (en Maartje want die zag ik ook foto's maken...) Joop Stolze staat de koffie in te schenken op foto 1 hierboven. We werden gezellig en hartelijk ontvangen met zijn ervaringen over het importeren van al deze auto's. Kort samengevat; Bij handelaren betaal je (te) veel, Amerikanen verkopen graag (alles) maar zijn moeilijk te bereiken, Zet nooit op je site dat je gesloten/op vakantie bent (ze halen de boel leeg) Zoals te zien is er van alles en dan staan de echte juweeltjes (ik heb er 4 gezien) nog niet hierbij. Na dit gezellige bezoek (Joop weet alles uit zijn hoofd lijkt het) zijn wij de A4, A12 en A2 afgereden richting Tiel voor een gezellig bakkie bij Cor en Karen. Nogmaals dank voor het fikken Cor, ik heb samen met Wilma al zitten kijken. Konden niet wachten tot morgen... Op weg naar deze eindbestemming kwamen we nog een bekende tegen...Op een Zundapp waarmee hij over 2 weken mee naar Italie vertrekt.... Het blijft een brommer (ondanks de 175cc cilinder) maar haalde de 100km/u net! Er zit best geluid in trouwens... Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login