We sluiten aan Peter...nog gegadigden? Dat wordt dan dus Brussel, Parijs, Lyon, Marseille, (effe Saint Tropez), Nice, Genua, Bologna, Milaan, enkele pasjes Turijn en Geneve en dan vlug via Basel en Frankfurt naar Eindhoven en Amsterdam... Effe nog 'n paar vrije dagen regelen denk ik...
Bedankt voor het aanbod en de tip, Joop! Klinkt goed allemaal, heel veel zin in! Wat een dag om weer eens achter het stuur van de blauwe dame te kruipen. Alweer 10 1/2 maanden geleden... Onno
Lijkt me een goede tijd, Hans. Naar het startpunt zal vanaf daar toch niet meer dan een half uur zijn? Misschien eerst even afwachten wie er nog meer interesse hebben.....Onno, Mike, Paul, Roger??
Ik moet daar natuurlijk iets eerder zijn Erik, rond 09:15/09:30. Die mensen zijn razendenthousiast, hebben mij al 7x gemaild. Die willen foto's maken
Niet vergeten hoor Jeff, even kijken of je zou reageren....... Verwacht trouwens ook nog een reactie van vanwijkzelf Die komt toch ook uit Amsterdam? Ciao, E.
Toch nog een paar auto's er bij, ik maak vanavond een update. Ook 1 afzegging, dat kan gebeuren natuurlijk. Ik heb er zin in, wordt leuk!
Dat is bij mij in de buurt, Hans? Zo ja, zou ik dan met je mee kunnen liften naar het zuiden? Dan stap ik later over bij Edwin.
En... weer wat leuks voor iedereen geregeld.. Natuurlijk volgen velen de 458 Challenge draad met de fenomenale nieuwe pretauto van Socciebon. Deze staat ook opgesteld in het Auto Aquarium in Duiven op onze meeting van 23 april aanstaande. Dan kan iedereen hem in de Red Horse stickerbemonstering (waar op dit moment nog aan gewerkt wordt) uitgebreid bekijken. (foto: voorbeeld) Image Unavailable, Please Login
Nu wel stoppen met die leuke dingen he? Niet leuk voor de thuisblijvers. Gelukkig komen er tienduizend miljoen miljard foto's online achteraf...
Mannen, Gisteren mijn smelheidsrecord bijgesteld: 1,5 uur over Achterveld - Amsterdam gedaan, toch al snel zon 60 km. Als jullie willen dat ik vanuit Adam aanhaak dan graag... Zeg maar waar, ik ben er klaar voor.
Peter, jij bent toch ook op Zandvoort a.s. donderdag? Onder het genot van een visje verder afspreken......? Of doe je zelf mee aan de rijvaardigheidstraining?
Sorry mensen, even wat privebeslommeringen gehad. Vanavond dus de update. Gegadigden kunnen zich nog tot vrijdagmorgen 8 april op geven op [email protected] Het belooft echt een feestje te worden 's avonds, dus wees er bij! Het karten zit vol, maar genoeg ander leuks denk ik. Alle details staan dus op de eerste pagina van dit topic. Let wel, de aanvangslokatie is ook gewijgzigd zoals jullie weten, ook dat pas ik nog aan vanavond. henkie xxx