Rondlopen in de kassen bij Joop Stolze is altijd een mooie ontdekkingsreis.
Volgens mij is René vandaag al gespot met zijn nieuwe aanwinst: http://www.autogespot.com/nl/viewimages.php?id=1214748364802042011194502
Echt???? En dan moet je Fred eens horen als ie een keer niet gevraagd is.... Ja, inderdaad! Dan wordt het tijd dat ie zich hier meldt!
Was inderdaad op weg naar een zwembad maar zag de tuinslang op de oprit liggen bij die Zundapp en kon de verleiding niet weerstaan. Toen we na een hapje & drankje weer op pad gingen (Plambo wilde even mee oprijden richting Tiel) waren we inmiddels 1,5uur later bij Cor & Karen die alles al opgegeten hadden N.X.T.B.
Gisteren avond naar de Begunstigers meeting geweest van de FCN. Mark Koense deed daar zijn verhaal over de 575 GTC. Was erg intersant! Vandaag nog in Eindhoven een zilverblauwe 360 Modena gespot. helaas geen foto
Kon hij je ook nog iets over jezelf vertellen dat je nog niet wist? Dat telt dan niet!! Kunnen we allemaal wel gaan roepen dat we een 458 Challenge hebben gezien of zo!!
Ga trouwens ook z.s.m. in de stickert business. Beste man rijdt X5 (en niet een kleintje) had een prachtige (rvs) BBQ staan van een paar k (om vorstvrij te overwinteren in z'n werkplaats) en liep met een camera rond waar Pterps al jaren van droomt (en Onno heeft).
. Ik denk dat 1100km vliegenvangen met Brum wel anders bewezen heeft. 't Is niet de kamera maar de man erachter. Fangio met een SEAT of Eddie The Eagle met een Ferrari? Onno
zoooo....ben ik weer. Zaterdag dus inderdaad de nieuwe aanwinst gaan halen bij Monza. Bleek dat er nogal wat stres was geweest de dagen voordien, de nummerplaten zijn pas vrijdagavond om kwart voor 6 'geleverd' dus dat was al krap maar erger nog, toen ze naar de keuring zijn geweest begin vorige week werden er 2 velgen flink beschadigd door een raar maneuver van een ontevreden klant (bij de keuring wel te verstaan!). Men moest met de 16M uitwijken om een botsing te voorkomen en daarbij werd de stoeprand geraakt... Resultaat; 2 beschadigde velgen! Dus moesten er nieuwe besteld worden die woensdagochtend door DHL zouden worden geleverd...dus niet...donderdag ook niet...vrijdagochtend ook nog niets...enfin.. Vrijdag om 17u werden ze dan toch nog afgeleverd en moesten ze nog omgelegd worden... Uiteindelijk stond de auto zaterdag op de afgesproken tijd spik en span in de showroom te wachten.... Ontvangst was zoals altijd heel hartelijk en er werd eerst nog eens afscheid genomen van de 430 Spider. Hij is nog niet verkocht maar er is een optie op genomen. Daarna het overhandigen van de papieren, brochure, I-pod, USB-Stick enzovoort gevolgd door het onthuldigen van de auto. Daarna een beetje uitleg, al met al niet zo heel veel verschillend met de 430 maar toch goed om weer eens te horen. En dan de eerste rit (ik had nog geen proefrit gemaakt)...goed warm laten worden natuurlijk en toen een stukje 4-baansweg opgezocht waar ik hem maar eens flink mocht laten gaan... DJEZUS!!! Wat een beest...ongelooflijk wat een power, het schakelen gaat zo snel en hij klimt zo snel weer naar de 8.000 toeren dat het lijkt alsof je niets anders doet dan schakelen...en dat geluid...Waanzinnig!!! Hij joelt van plezier zo lijkt 't wel. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik diep onder de indruk was en nog steeds ben. De 430 Spider vind ik nog steeds een fantastische auto en ik heb er lang over nagedacht of we hem zouden 'inruilen' maar ik heb er absoluut geen spijt van. De 16M is een meer rauwe en pure versie en ik weet zeker dat we er veel plezier aan gaan beleven. Kan niet wachten om er veel kilometers mee te gaan maken. Als laatste wil ik graag ook nog even kwijt dat ik onder de indruk ben van Garage Monza. Het is de eerste keer dat ik zo'n een goede en correcte service heb ontvangen en dat terwijl ze enkel maar bemiddeld hebben in de koop van de auto. Het gaat een leuke zomer worden... René
Nogmaals gefeliciteerd René & Heidi (of andersom)!! Was het bij jullie zaterdag ook zo'n schitterende dag als bij ons? Weertechnisch gesproken dan, want als je een 16M op gaat halen schijnt de zon altijd! Dus gelijk kappie eraf en het koppie laten bijkleuren zeker. Maar nog één dingetje.......waar blijven die foto's nou? Onnoemelijk veel pretkilometers ermee en ik kom in Italië graag tussen jou en Marc instaan. Ciao, E.
Dank je wel Erik! Het was inderdaad perfect weer om open te rijden...had niet beter gekund. Foto's moeten nog gemaakt worden...heb ik nog geen tijd voor gehad. En in Italie komt 't helemaal goed! Het kan ons nu niet snel genoeg gaan...
René ....mooi om je ervaringen te lezen. Vanaf nu begint het seizoen voor jullie. Dat je er veel plezierige kilometers mee gaat maken