Ja, toch een paar leuke wijzigingen qua bezetting in Italia. Jij en Marc beiden met de Scuderia 16M en Erik met de 360 spider.
René en Heidi Veel veilige kilometers toegewenst en we gaan genieten van jullie nieuwe aanwinst op onze trip naar Italie! Enjoy!!!! Ook deze week en dan wel foto's He
Fantastisch Rene, de 430S is een rauw beest maar als je dan ook het dak eraf zaagt dan zal het helemaal een belevenis zijn. De zomer komt eraan - wat kun je nog meer wensen als mens? Nogmaals gefeliciteerd. Onno
René en Heidi! Super gefeliciteerd! Klinkt schitterend, die ontvangstname bij Monza! Nog steeds dé Ferrari garage bij uitstek! Ben er ook steeds uitstekend bediend! Maar wat rijdt die 16M lekker als ik je zo hoor! Wat zal je wel ff geschrokken zijn met dat velgen-verhaal! Wat jammer dat ik er niet bij kan zijn in Deil, dan had ik hem eindelijk kunnen zien én horen! Misschien tref ik jullie op de Limburg Tour van FCB? (in jullie achtertuin!) Vele, veilige en geile km's toegewenst! Otto
Geweldig dat je zo tevreden bent met jullie koop. Zo te horen is het verschil tussen een 430 en 16M niet alleen het geluid maar ook acceleratie.... Fijn ook om te horen dat er nog bedrijven bestaan die WEL hun zaakjes voor elkaar hebben en zo niet, ervoor zorgen. Ik ervaar dat dit een zeldzaamheid aan het worden is helaas. Kijk al uit naar al dat geweld met de Deil meeting. enne een foto in de garage (zonder hoesje) is ook al leuk en bovendien in een minuutje gemaakt
Even het volgende voor liefhebbers. Ik heb zeer goede ervaringen met deze organisatie en zijn zeer dankbaar/blij met deelname. Goedemiddag heren en dames, liefhebbers van sportautos en vrienden van Stichting Opkikker, U ontvangt deze e-mail omdat u in het (recente) verleden mee heeft gewerkt aan een (Super) Opkikkerdag of omdat u heeft aangegeven dit graag te willen doen. In het kort een (wellicht overbodige) kleine introductie: Stichting Opkikker is een organisatie die voornamelijk met vrijwilligers werkt en als doel heeft het organiseren van dagen ontspanning voor gezinnen waarvan een van de kinderen langdurig onder behandeling is in een met de stichting samenwerkend ziekenhuis. Dit doen wij door het organiseren van Opkikkerdagen en Super Opkikkerdagen (zie voor meer informatie www.opkikker.nl). De lente is inmiddels begonnen en wij maken ons weer op voor de Super Opkikkerdagen waarop wij weer graag de bijzonder luxe sportautos willen in gaan zetten als activiteit voor de gezinnen. Voor het aankomende seizoen hebben we een planning gemaakt voor de inzet van sportautos waarvan hieronder een overzicht. Lijkt het u leuk om mee te doen aan een van deze dagen dan kunt u zich per ommegaande per e-mail bij mij aanmelden. De Super Opkikkerdagen vinden plaats op de Center Parcs locatie De Eemhof in Zeewolde. Aanvang is om 9:00 en de dag eindigt weer om 18:00. SOK 6 Zat. 14 mei SOK 7 Di.7 juni SOK 9 Za. 16 juli SOK 10 Zat. 13 aug Sok 11 Vr. 9 september SOk 12 Za. 24 september SOK 13 Di. 11 oktober Wij zoeken voor elk evenement 15 bijzondere sportautos, u kunt zich voorstellen dat het elke keer weer een aardige klus is om zoveel enthousiastelingen te vinden. Zelfs met een database dat zo uitgebreid is als het onze. Ik zou u daarom ook heel graag willen vragen om binnen uw eigen netwerk ook andere sportauto bezitters te enthousiasmeren, het is ten slotte niet alleen voor onze doelgroep bijzonder om deel te nemen. Ook voor alle deelnemende relaties is het elke keer weer een bijzondere ervaring! Met elkaar zullen wij het mogelijk maken dat de leuke dagen voor deze gezinnen nét iets langer zullen duren Ik hoor ontzettend graag van u! Met hartelijke groet, namens stichting Opkikker, Daphne C. van Diemen Coördinator evenementen Stichting Opkikker Kerkstraat 92 1354 AC Almere-Haven 036-5386660 06-28659438 www.opkikker.nl
Net 'n paar foto's gemaakt maar ga 'm nu eerst nog effe uitlaten....post ze straks wel! YIIIHAAAAAA !!!!
Voordat Rene de aandacht opeist met zijn foto's hier nog even een filmpje die ik gemaakt. Video is van vorig jaar oktober op de terugweg in Duitsland na een bezoekje samen met Marc aan de Ring. Helaas was dit het laatste ritje voor mij in de CS, maar wat een geweldige herinnering! Beetje jammer van al die linkshangende Nederlanders [ame]http://www.youtube.com/watch?v=hzKoanKNwQ4[/ame]
Eerst wachten op een PC met wat verwerkings capaciteit en vervolgens uitvogelen wat je met een video bewerkingsprogramma kan en moet doen om er iets redelijks van te bakken. Rest van de filmpjes volgen nog uiteraard
Inclusief bestuurder en passager We hadden wat tijd goed te maken na een file die ons een uur heeft opgehouden.
Ik zie alleen maar Nederlanders en een verdwaalde Duitser, volgens mij reed je gewoon in Nederland, had je het alleen nog niet in de gaten Ik kan me nauwelijks voorstellen dat er nog iets mooiers is als met een CS te knallen, is een 16M dan echt nóg gaver ?
hey Roger al nerveus voor de hemelse rit?...zou graag ook weer gaan..maar dat zit er niet in dit jaar.. geniet! gr Frans
Bedankt voor de sympathieke wensen allemaal! Nou, hier komen er een paar maar ze zijn helaas wel niet van 't niveau dat we hier allemaal gewend zijn van de echte fotograven. Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Prachtig exemplaar Rene, Mocht je nog eens willen genieten van het geluid, de westerschelde tunnel in zeeland is 6 km genot als dat niet te ver bij je uit de buurt is. Frederic
Rene: mooi hoor! Tijdens de Deilmeeting naast die van Marc zetten voor een fotootje? Peter: jullie hadden het gas er goed op! Serieus gave clip!