<zucht> wat een beauty, René.............
Ook niet verkeerd Helaas is deze CS niet meer in ons midden maar ik denk dat we van de 16M ook zulke beelden gaan krijgen, toch? @Bob, waar blijf je nou? REPOST!
René en Heidi (of andersom), van mij krijg je er 2 Maar wat een serieus gave 16M! Leven moet zwaar zijn, dat je ook nog moet werken Geniet ervan en rij hem lekker in voor Deil, zodat je lekker ontspannen achter het stuur kunt zitten... das beter voor de foto's
Ik heb me gisteren opgegeven. Heb ook al goede verhalen gehoord en het lijkt me leuk het zelf een paar keer mee te maken.
Helemaal niks mis met de foto's en anders gewoon blijven oefenen hè Hele mooie auto. Ontzettend veel mooie kilometers ermee. Kom hem de 23ste van dichtbij te bekijken.
Nogmaals bedankt allemaal ! (Ook voor de 'bijna' gratis foto's natuurlijk ) Kan niet ver genoeg zijn, ga ik zeker proberen.
Was inderdaad schrikken toen ik dat verhaal hoorde van die velgen, trok helemaal wit weg volgens mijn vriend die bij me was... Bij de Limburg Tour zijn we er helaas niet bij vanwege verplichtingen. Heel jammer want dat wordt zeker een mooie rit.
Leuk te lezen dat je blij bent met je nieuwe aanwinst René! Heel veel plzier teoegewenst!! Nog 5 weken. Jeffrey
Mooi Rene geniet er van! mooi die gele remklauwen net zo als bij de F430 spider. Kijk er naar uit om hem tijdens de Deil meeting te mogen bewonderen en vast te leggen op de gevoelige plaat!
De nieuwe FF klinkt echt heerlijk! [ame]http://www.youtube.com/watch?v=FanvRN--_YI&feature=player_embedded[/ame]
Uhhhh, die kans is nihil. Ik heb 'm vandaag ingeruild voor een 458 Italia. Wordt in januari afgeleverd. In juli naar het Atelier.....
Proficiat Marc. En race en stradale versie. Mooi vergelijkingsmateriaal!!! Heb je nog wel een straat Ferrari dan??? CS ingeleverd en nu de 16M.....
En wel in een hele mooie kleurstelling heer Socciebon Het is geweldig! Wat kan ik zeggen, u bent een begenadigd mens