Hoewel ik natuurlijk nog even de tijd heb om de def keuze te maken.. mijn wens is nu wit met mat zwart dak. En de kleur velgen donker a la 16M...dat dan weer wel...
Gefeliciteerd Marc! Zo 'out of the blue', weer een wenkbrauw verhogende post Gaaf, wordt een laaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnnnnnnnnggggggggggggggggggggg jaar zo. Gelukkig kun je in de speeltuin aan de gang (als banden, dempers, etc... opgelost is)
Ze gaan als witjes in Huize R.... Gefeliciteerd Marc, geweldige auto. Nog steeds spijt dat ik er niet voor gegaan ben. Onno
Geweldig Marc. Gefeliciteerd! En wit/zwart is natuurlijk gewoonweg een prachtige combinatie.......welke kleur klauwen? Ciao, E.
Het goede nieuws gaat maar door! Gefeliciteerd Marc Zag laatst nog een witte met zwart dak bij Kroymans staan, erg mooi!
Niet te geloven Marc, Fantastisch! Maar toch ook weer een beetje jammer van die 16M (net als de CS). De 16M gaat wel gewoon mee naar Italie neem ik aan?
Een 458 voor circuit en eentje erbij voor op de openbare weg Goed geregeld zo! Gefeliciteerd Marc! Wel een leemte tussen inlevering 16M en levering 458 Italia... Al enig idee hoe je dat gaat invullen?
Marc, van harte gefeliciteerd. Ik heb vorig jaar een witte met donkere velgen voor mijn lens gehad en werd daar toch wel een beetje stil van..... en dat zegt wat voor een 12-cilinder adept. -Peter Image Unavailable, Please Login
►BELANGRIJK◄ Veel wijzigingen voor wat de meeting betreft, lees alles nog eens goed door a.u.b. henkie
Gefeliciteerd! hen jij wel tijd om van je auto's te genieten? voor je het weet heb je weer iets anders . ben benieuwd hoelang je deze twee houd. Weet je ook al welke kleur het interieur word?
Jeetje Marc... ik ben er stil van... Schitterend gewoon en de kleurcombi die je in gedachte hebt, is heel erg mooi. Het zal een lang jaar worden voor je, zo zonder een gekentekende speelgoedauto.
Gefeliciteerd Marc, heel wat anders dan een 16M denk ik, maar bijzonder fraai. Dat zwarte dak kan mooi zijn. Maar ik zag er in Genève eentje op straat (een rode) en vond dat er toch wel een beetje apart uit zien. Op de autoshow stond het dan weer erg goed, heeft misschien ook wel met de kleurcombi te maken.
Dit heb je goed stil kunnen houden zeg.... Afgelopen Zaterdag niets door gehad maar je zei ook niets. Van harte. Als het seizoen te "lang" duurt mag je natuurlijk altijd in de spartaanse 328 komen sturen voor de nodige afleiding. Wit/mat is wel een combo die me aanstaat mits het interieur zwart met wit stiksel is natuurlijk