De mensen vanuit het westen. Waar spreken we af?
Nou, ik heb nog een uitdaging. Ik kan hem pas tegen 11-en brengen... Dus ik ben OF later, OF ik regel nog wat met opa's en oma's enzo, OF ik neem hem mee...
Er is een afspreekpunt op de A2 richting Den Bosch bij het BP-tankstation IJsselstein. Tijdstip: rond 09.30 uur? Kom jij nog naar Nieuwegein Hans? Ciao, E.
Ik doe mee aan de rijvaardigheidsdag, maar er moet tijd genoeg zijn om ons aanvalsplan te bepalen. Vorig jaar kon ik aan de laatste ronde niet meedoen omdat ik er een hele tank doorheen had gejaagd en vergeten was te tanken... Maar zo zag ik er vorig jaar uit... Image Unavailable, Please Login
Kom op heren, waar is die foto van Michel in de 328 van Jeff tijdens de Italy-trip 2009 op weg naar Alesandria????
[ame]http://www.youtube.com/watch?v=7Xo7YulbX9s&feature=mfu_in_order&list=UL[/ame] vanaf 3:17. De rest is ook zeker de moeite waard om te kijken!
ben overtuigd... dat waren niet zijn handen... dat snelwegballet was trouwens strak ingestudeerd en uitgevoerd!
Heren, dit is de thread van de meeting, dank u. Ben bezig met een grote update. Inclusief de aanmeldingen op dit moment en de wijzigingen, en dat zijn er nogal wat! Vergeet aub niet om nog een paar keer naar de 1e post op pagina 1 te kijken voordat het zo ver is ! ►B E L A N G R I J K◄
@Marc Een 1,5 week geleden zaten we nog aan de broodjes daar en toen verklaarde die verkoper dat 16 mei eigenlijk niet zo'n probleem was om de 16M in te leveren. Nu is dat helaas "nu" geworden Zomaar iemands straatauto ontnemen! Dus jou de 458 Italia (is er een mooiere Ferrari?) meegeven is een minimale geste natuurlijk. Maar.. ze kunnen het nog goed maken door jou voor de Italiatrip een California mee te geven, dan kun je nog even een paar zonnestralen op die zwaar ingevette haarlokken van je opvangen
2 16M's eeeehh, ok 1 nog, 2 CS'en dat is natuurlijk al een feest maar nu ook nog een F40! Wow! Laat het organiseren van feestjes maar aan onze voorzitter!