Onno, als je jouw nivo van enthusiasme als 'wel leuk' kenschetst, wat gebeurt er dan als je ergens helemaal van uit je dak gaat???
Ha Niels, Welkom! ...enne Krimpen a/d ijssel ken ik wel hoor, heb er 11 jaar gewoond, vlakbij winkelcentrum de Brink, dat ken je vast wel......met bus 98 naar Rotterdam, dat weet ik nog. hoe is het daar in Krimpen?...ben er jaren niet geweest. groet robin
Tja hoe is het hier? Niet veel schokkends gebeurd denk ik. Er wordt veel gebouwd, alles moeten ze volproppen met flatjes of soms een vrijstaande-huizen-wijkje. Wel wat Ferrari's hier; 575GTC, F355 berlinetta, F430 spider, 360 modena, Mondial 3.2 Cabrio.
Nee hoor. Ik kan dat toch zo zien? Dat is wel voor alle NL-gesproken threads bij elkaar, er lopen natuurlijk diverse topics. En het zijn geen unieke hits, veel met hetzelfde i.p. maar goed. De hoofddraad is begonnen op 29-4-2004. Ik kwam een jaar later aanschuiven hier en geloof mij..er was niets te doen. Totaal geen leven in de brouwerij. Ik durf te beweren dat o.a. ik verantwoordelijk ben geweest voor duidelijk meer activiteit, de boel aan de gang houden. Vanaf dat moment tot nu zijn 2 miljoen hits. Gemiddeld dus 830 per dag. En die eerste jaren was het niet zo wild hoor. Ik kocht mijn 360 modena in december 2006 en kondigde dat aan op pagina 360. Dus 360 pagina's in 2,8 jaar. We zitten nu op pagina...3062.
Zojuist kwam hier op de Spoorlaan in Tilburg de eigenaresse met haar rode 246 GTS met chauffeur voorbij gereden
Doet ze goed! Vandaag op de A1 tussen Amersfoort en Muiden nog 4 Ferrari's gespot: 355, 360 Spider, 412 en 456.
2 Bijzondere Ferrari's te koop: http://www.hexagonclassics.com/car_sales/Ferrari-330-GT-Coupe/3496.htm http://www.hexagonclassics.com/car_sales/Ferrari-330-GT-Shooting-Brake/3553.htm Gr. Martin
Dat zou ik ook wel willen weten! Vandaag het nieuwe speeltje opgehaald in Jersey en dat is ook "wel leuk". Nee, echt heel erg in mijn nopjes! Heerlijke auto die Cayman S en hij ziet er erg stoer uit in Basalt Black. Onno
Dat mag je best beweren Henk, want dat is ook gewoon zo! Indrukwekkende getallen, en hoewel ik het niet dagelijks kan volgen, is het inderdaad altijd pret hier als je weer eens inlogt, daar mag je trots op zijn!
Dat is geen valse onbescheidenheid, ben het daar helemaal mee eens. Dit soort clubjes werken alleen door de tomeloze inzet van een paar mensen. Bedankt voor alle inspanningen Henk, ik vind het wat ik heb meegemaakt met (aanvankelijk) volslagen vreemden nog steeds een van de mooiste dingen van het Ferrari eigenaarschap. Wat gaan we volgend jaar doen zonder Deil meeting? Als jullie hierheen komen vallen de lokalen van het eiland.... Onno
eeeh, pleonasme, contradictio in terminis, dubbele ontkenning ??? Ik weet wat je bedoeld, en ben het ermee eens, zonder Henk geen FChat !
Helemaal niet Roger. Henk pocht terwijl 'ie dat mocht (hee dat rijmt), dus dat is onbescheiden maar niet vals. Kijk! Aan jou heb ik iets Martin! Een doel voor het weekend! Kijken of ik het sneller kan dan Sven Kramer... Onno
Veerboot bijna groter dan het eiland. Trouwens een fabuleuze overtocht gisteren - zee was een spiegel! Prachtig. Onno
Precies, ook ik stop de veer graag hard op de goede plek. Lange leve onze voorzitter, een onbaatzuchtige, goede gozer op wie een ieder kan bouwen; zonder hem geen prachtige meetings, trips en al dat mooi is!
Dat zeg je weer mooi op zijn Gijs', Gijs! Maar die veer zit daar geheel terecht!!! Lekker plekkie hier... goed volk!
Gefeliciteerd, had hem al eerder gespot in de Deil-draad. Er heeft er een (jarenlang) op een industrie terrein in 's Gravendeel gestaan. Zo open en bloot, roeste niet Image Unavailable, Please Login