Inlijsten Erik! Of je kunt er een origami Koos Spee van vouwen waar je speldjes in kunt steken - eh, bewaren.... Onno
Zodirekt op de veerboot en dan gaan we wat kilometers op de Cayman zetten richting Amsterdam, heb er zin in. Paar fotootjes van zondag - sorry voor de kwaliteit, was wat we in het Afrikaans noemen een "mik-en-druk". Onno Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Mooi hoor! Maar (is al eerder gezegd volgens mij): hij staat wat hoog op zijn wielen. Ik neem aan dat ze daar toch wel verharde wegen hebben? Hoe komt dat?
Mooie wagen Onno! En ook geen gekke achtergrond. p.s. heb je al geinformeerd of "JazzyO" nog beschikbaar is als 'vanity plate' of is dat een beetje teveel van het goede?
Iemand nog een oude sok gevonden ? http://www.zie.nl/video/opmerkelijk/Bijzonder-Ferrariboek-kost-ruim-2300-euro/m1gz2xtfbpgo
ja hoor, woon ik allang niet meer in Krimpen....rijden er opeens allemaal Ferrari's rond....heb ik weer! lekker rauw!! reed je wel 7 hele kilometers te hard?.....wat ben jij een wegmisbruiker zeg!...bah! ik hoor het die krullebol al zeggen: "en deze ferrari-rijder komen we tegen ter hoogte van louwman museum in den haag...en hij drukt het gaspedaal stevig in...." ooh hier nog een leuke foto voor je: Image Unavailable, Please Login
Zaterdag even met deze op pad geweest, misschien wel één van de dikste cabrio's van Nederland. Image Unavailable, Please Login
Staat nog altijd te koop! Monaco is in iedergeval weer een gekkenhuis, behoorlijke dikke auto's! Foto's komen morgen