Of gewoon: K^&*^T
Kan hem even niet vinden, kwam wel deze tegen, ruim 3,5 jaar geleden, dat was ook wat hoor http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=166141&
Is dit wat; "met geld kun je geen geluk kopen, maar je krijgt er wel een meer aangenamere vorm van ellende voor (als je tenminste een Ferrari koopt)".
@ Vu, Morgen helaas geen tijd (ben ook niet in de buurt) om op Zandvoort te komen kijken naar die Enzo, Pagani, Lambo ect. Wil jij alles (en dan bedoel ik ook alles ) vastleggen en posten? Baal er echt enorm van
Zoals beloofd wat foto's van de straten van Monaco Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Lekker dan Gairo! Ik ga slapen..... Truste! (voor alle bijdehandjes, nee ik hoef niet te werken, heb een dagje vrij in Trondheim)
Ik ben er ook samen met Erik. Eerst even de groep ophalen vanaf het Okura en dan hopelijk in een lange rits naar CPZ rijden. Film en fotocamera liggen al klaar
Juist Bob, DAT gaan we doen! Veel plezier op Zandvoort mannen en ik wil in real-time foto's zien van die FF! Gr. Martin
Haha, Dirk, dat zijn mijn vader vroeger ook altijd en dan was het meer gebiedenderwijs naar mijn richting. BTW, alles goed kerel?
Even snel een update: helaas geen Enzo, Zonda en LP700 Wel een mooie 430 Scuderia in bordeaux rood, en een aatal F430's, 599, GT-R's, GT2, GT3 etc. Gairo had al 700 fotos gemaakt En nu naar de Autorai!