Inderdaad, vond deze foto op de officiële site http://www.spaitalia.be/gallery/resized/2010/Lancia2.JPG Ik kan wel bizar weinig vinden over helmreglementen en zo...
Tijdens de "solo ferrari" is de bestuurder ook verplicht een helm te dragen las ik ergens (verstopt) op die &*%* site. Is mij niet duidelijk waarom bijrijders niet vernoemt stonden... Solo ferrari sessie (2x) incl entree voor 2 pers op zaterdag met een lunch kost volgens mij Euro 349,- Rondje in de parade (erg druk en dit jaar wellicht nog drukker) was vorig jaar Euro 75,- per keer en entree was net onder de Euro 40,- per persoon. Concl. solo ferrari is (bij 2 pers) Euro 120,- duurder over 2 sesies wat betekend Euro 60,- per keer (lunch niet meegerekend). Door helm voorschrift gok ik dat er geen pace-cars zullen rijden die de boel ophouden en zal het veel minder druk zijn aangezien niet iedereen een f bezit. Daarbij komt dat de snelheid dichter bij elkaar zal liggen wat het risico van schade beperkt. Ook de "sjonnie's" zijn dan niet op de baan die wel eens even "een ferrari zullen gaan inhalen". Kortom het is die 60,- per keer wel waard en de lunch is op de koop toe. Ps. Er wordt (weer) niet gereden vandaag met het 3e mooie weer-weekeind op rij? Ik hoorde in de winter hele andere geluiden...Viva Zeelandia here we come Volgend weekeind (Deil) ziet er ook veel belovend uit (traditie )
Helemaal super Erik. Dacht alleen dat er op Zandvoort ook een FF zou zijn? Herken je die smile niet Gr. Martin
Fredt, een aardig aantal van de "vaste rijders" zijn helaas alleenstaand maar hebben wel hun weekenden met en zonder hun kids op elkaar afgestemd. Dit weekend dus mijn meiden over de vloer Denk je dat ik niet wil rijden? Gisteren de 360 "vers" prachtig gepoetst en alles bij Forza gehaald (grote beurt), ik heb nog nooit zo'n jeuk in mijn rechtervoet gehad met dit mooie weer
Volgens mij was het vorig jaar allemaal veel goedkoper daar in Spa. Even kijken wat ik ga doen. Heb net wel die Van der Valk in Verviers geboekt.
Tsja, scheiden doet lijden...........lol. Ik gooi het kappie er ff af en knal eens even naar de showroom met Nemo
Ik zie je daar om 19:30 Joop. Even kijken of je wat stereo app hebt daar om de beamer op aan te sluiten.
Wel: Henk (zat+zon) Fred (zat) Jolanda & Onno (zat. als niet regent) Robin (zat+zon) Gairo (zat) Jeffrey (zat. ovb) Vu (zondag) Niet: Marc (gemiste kans voor de 458C )
Gingen de AG boys niet deejay-en? Begrijp dat de verjaardag van der Rudi goed gevierd is; het ging helemaal los in Monaco! Gr. Martin
Right.......kep al een plaatje van de boomboxen en draaitafels gezien, we kunnen zo een heuse disco/trance/dance party organiseren, de beamer sluiten we wel aan op de garage system Henk.
Hee, die kennen we: http://www.autogespot.com/nl/viewimages.php?id=1214748364816042011191631 Gr. Martin
Daar zijn we weer! Er was wat commotie of dit zou vallen onder een event uiteindelijk niet geloof ik. Souvlaki staat er ook bij met zn spider!
Wel: Henk (zat+zon) Fred (zat) Jolanda & Onno (zat. als niet regent) Robin (zat+zon) Gairo (zat) Jeffrey (zat. ovb) Vu (zondag) Niet: Marc (gemiste kans voor de 458C ) Cor (vakantie.....maar da's geen nieuws meer )
We zijn net ook even wezen rijden. Pas laat op de dag ivm nachtdienst. Kappie open en de wind door onze wilde haren Het was weer leuk.... Even langs de Brasserie van volgende week gereden ; Wat een auto's stonden daar!!! Dit was waarschijnlijk het eindpunt van een toerrit. Porsches, 308jes, 355 Challenge en nog veel meer. Geen foto's helaas.
Zat even te klooien met de car configurator op Ferrari.com. De ruitenwisser achter op de FF is een optie Gr. Martin
Ik ben er op zaterdag met Tom. Met de Grande Parade is er geen leeftijdsgrens voor de passagier. Het mag dan wel niet zo hard, maar dan kan hij wel mee. En inderdaad hoop ik na La Source een gaatje te kunnen laten vallen, om een leuk dat bultje voorbij het oude pitcomplex op te gassen.
Alles voor de kennis hier op F-Chat Fred! Goed bezig! Was het een raket of een rocket!? Ziet er gezellig uit. Gr. Martin