Een F40 compenseerd het gemis van de 2e 16M wel :D.
► INFO ◄ De aanmeldingen zijn inmiddels gestopt dit weekend, er komen geen mensen meer bij sinds de laatste update. Ik denk dat ik een paar karters teleur moet stellen. Dat zal dan gaan om de mensen die het laatst ingeschreven hebben. Ik mail ze deze week. Laten we hopen op goed weer!
Hoezo?! We hebben nog nooit een Deil-meeting gehad (met Onno erbij/medicijnman ingeschakeld) waarbij het niet puffen was... Ik kan me de laatste (met Onno erbij) nog goed heugen zo warm als dat was. Heb jij al gefaxt Onno
Ik wil mijn plekje wel opofferen hoor, ik ben nogal gevoelig voor verliezen...zeg maar... Zo, beetje het natte lot op ons afroepen Fred??
ik weet niet hoeveel vis je gegeten hebt... maar heb helemaal niemand gezien. Niet dat ik je ken maar ben je nog op het circuit geweest?
Zeker weten, Peter! Heb nog gekeken of ik je zag, maar heb je niet kunnen vinden. Misschien was je op dat moment achterop het circuit bezig. Enfin, dat gaat 23 april helemaal goed komen toch? Alleen nog ff een punt afspreken om op te rijden.....wat denk je van het benzinestation aan de A2 bij Breukelen? Zo rond 09.15 uur? Zijn we mooi om 09.30 uur bij IJsselstein om de rest op te vangen........ Ciao, E.
Tja, ik ben tegenwoordig Jerseyboy dus ik denk dat ik nu alleen nog maar slecht weer ga meebrengen.... Hoewel, erg mooi geweest hier tot nog toe. Onno
Ha die Erik, Ik sluit om 09.30 uur aan in IJsselstein. Moet mijn bijrijder nog ff ophalen in Scherpenzeel, dus van A2 even A12 op en neer. Vertrek om 8 uur uit Adam Groet Peter
Helemaal goed Peter. Zien we je daar! Ciao, E. PS: wie komen er nu eigenlijk allemaal in IJsselstein om 09.30 uur?
Hoi Henk, Misschien heb ik er overheen gelezen, maar hoe gaat de betaling? Vooraf overmaken, of bij het startpunt aan jou contant overhandigen? Groeten, Peter
Het is betalen bij aankomst. Wat ik nooit meer doe want het is gevaarlijk als het slecht weer is. Dan komen mensen gewoon niet en ik zit met het financiele debacle. ► verdere info meeting ◄ Iedereen weet wat hij moet betalen. Dus probeer dat passend bij je te hebben. Die 49 en 79 zijn natuurlijk symbolisch, wij gaan geen Euro's teruggeven want dan wordt de geldbuidel helemaal te dik. En geloof mij, die laatste euro heb ik hard nodig want ik heb het weer te scherp gedaan as usual. Iedereen die op heeft gegeven te karten heeft plaats. Dit zijn er 49! Blijf deze draad volgen deze week, ik denk dat er elke dag wel wat te melden is. Die F40 man heb ik nog 2x gemaild maar nooit meer een reactie. Dus die verwacht ik dan ook niet. Mijn excuses.
Dat heb je niet in de hand...dus excuses nergens voor nodig We gaan het zowiezo naar ons zin hebben. Heb er echt veel zin in Henk!
De platgeslagen Kever is ´ge maguired´ (gewassen, gekleid en nogmaals gewassen), ga hem woensdag netjes in de wax zetten. De tank zojuist volgegooid en ook nog even naar de bandenspanning gekeken. Ik ben (op het waxen en de gang naar de pinautomaat voor Henkie na) helemaal klaar voor zaterdag as. Heb er enorm veel zin in en zie er naar uit om jullie allemaal te ontmoeten. Lewie
Zoals ik al eerder meldde, maar waar naar mijn idee overheen gelezen is: ik ben er bang voor, dat de kans erin zit ja... Als de heren fotografen hun bijdragen weer willen leveren, wil ik er wel nog een keer wat tijd tegenaan gooien. Als er een beetje animo voor is uiteraard, maar daar hebben we het na zaterdag wel over.
Peter, misschien iets vroeger verzamelen en vertrekken? Bijeenkomst is rond half 10. Zijn er nog mensen uit 't zuiden die aan willen sluiten?