Ik ben ook rond 9:30 in ijsselstein, En dan hoop ik dat ik jullie beetje kan bijhouden t/m Deil met de C1
Jongens, moeten we toch niet wat eerder afspreken bij IJsselstein? Die zuidelijken zijn al rond 09.30 uur bij het startpunt en jullie weten hoe die Bougondiërs tekeer kunnen gaan.... Zullen we een half uurtje eerder afspreken in IJsselstein, dus om 09.00 uur?? Wie voor, wie tegen? (graag spoedige reactie.....) Ciao, E.
Maar die moderator zegt nu bij de eerste post juist: 09.30 uur aankomst bij Brasserie.nu. En dan staan wij nog in IJsselstein, vandaar mijn vraag......
9:00 lijkt me prima, we kunnen altijd nog een extra blokkie om! Vandaag bij Alex geweest - 330 nog niet klaar maar zaterdag wel. Ik heb besloten om za. met de 550 te beginnen in de morgen en dan bij Alex om te wisselen. Kan niet wachten tot ik de GTC weer kan rijden!! Onno
Kijk, that's the spirit Onno!! Zijn de anderen nu ook om? Jeff? Roger? Peter? Hans????? Maikel? (wordt dus 08.30 uur voor ons) Paul?
Ja Erik, op = op...! Wij zijn met z'n tweeën dus mij lukt 't helaas niet Gairo. Hopelijk iemand anders?
Top! Gaan we eerst even een menuutje scoren voordat we ons daar vol gaan proppen in Kerk-Avezaath Ciao, E.
Jakkes Bah! Op je nuchtere maag Erik zo'n menu....getuigd wel van lef of heb jij net zoals Henk ook last van die bekende worm?
Wij sluiten niet aan en komen op eigen gelegenheid naar Brasserie.nu zaterdag. De babysit is pas iets later beschikbaar. Ik ga er vanuit dat er in de loop van de dag meer dan genoeg tijd over is om in een treintje te rijden..... Heb er zin in! Groet, Peter
Ik rij aanstaande zaterdag met Hans mee in zijn zo goed als nieuwe GT4, uit de berichten kan ik opmaken dat hij zeer content is met de nieuwe kleur.