Souvlaki, Bartnega en ik spreken af bij de Mac in Hoofddorp en rijden dan naar Breukelen waar we vanwijk met 308 (als ik het goed heb) oppikken en dan verder naar Ijsselstein waar de rest is.
Ik ben om 9.15 in Deil om dat 12 cyl. geval op te halen met bestuurder. Wij kunnen zeker niet die drempel nemen daar want met de Vantage gaat het net wel/net niet! De DBS ligt lager en dan is er meteen van dat kar(b)ton eronder uit.
IK heb er zinnan, alleen hoop ik dat ik geen last van me nek heb zoals vandaag want dan moet ik het feest aan mij voorbij laten gaan
Ik maak ook geen gebruik van het eten of drinken. Het is alleen de bedoeling om wat video's te maken. Alleen in Deil en bij Forza kan ik erbij zijn, daarna moet ik terug naar Breda. Genoeg mensen herkennen mij wel, zoals Peter en Boinkie
Henkie heeft het toch maar mooi voor elkaar, zijn invloed reikt ver.... Gisteravond is in Oost-Brabant, voornamelijk regio Oss, de "code ROOD" ingesteld....om oververhitting ter plaatse tegen te gaan..... Dat kan toch geen toeval zijn.....ze rekenen daar op onze komst, en alle voorzorgsmaatregelen worden getroffen....."code ROOD"!!
Pffffffffff blote konten weer in Zeeland. Wij staan al klaar getankt gepoetst en de zon besteld. Morgenvroeg half acht gaan wij rijden. Tot morgen allemaal.
Hola, Ik sta om 08:30 aan de achterkant van het CS - let op - taxistandplaats wordt momenteel volledig verbouwd! - met een gele 328 om mijn klant op te halen - Driving Miss Doting zeg maar. Bob herken ik wel maar hoe herken ik jou? Von
Gisteren contact mee gehad, hij kon er helaas niet bij zijn, jammer. Verder is 348holland er ook niet bij, zijn 348 verlangt wat onderdelen die er nog niet zijn.
En als ik geen rode roos heb? Waar ga jij dan staan? Want de nieuwe taxipost staat tussen de NS-gebouwen en er is maar een heel klein plaatsje net voor de Spoorstraat. En dat is volgens mij voor de treinreizigers een stukje lopen.
Als je me bij kunt houden kun je aanhaken, ik ga over de A15 straight... Bel/sms even als je de A15 opkomt kan ik kijken of ik bij moet trappen of een bakkie kan gaan doen. @ Henk, Is er koffie geregeld of is het bestellen & zelf afrekenen?
Inderdaad. Net de spullen ingepakt. Morgenochtend op tijd naar Utrecht. Nog even de bolide aftanken, passagier ophalen en dan op weg. Kijk er naar uit
Pffffffffffff Hele zit die Deil-meeting-dvd's aan een stuk kijken. We zijn alvast in de stemming. Ook toen hadden we prachtig weer, (nog) geen grijze haren, net een nieuwe Tubi en een hoop lol. Zonde dat die Kroymans verzameling weg is... Of dat kasteeltje nabij Deil waar we de tap even opmaakte....Roel in zijn mondial. Morgen nieuwe ronde nieuwe kansen. Hoor nu net een Tubi hier door het dorp scheuren, was niet die van mij...
Deil meeting is garantie voor goed weer?. Vanavond nog even aan het knutselen geweest en dat houdt momenteel die duitser mooi voor de gek: uitlaten staan constant open nu .
Ik heb een probleempje Zou iemand mij om 9.05 op het ns station in Tiel kunnen op halen? Weet dat ik een beetje heel erg laat hier mee ben. Maar kan het nu pas hier melden. (Als ik voor 7.35 geen reactie heb is het voor mij niet mogelijk om op tijd deel te nemen aan de meeting) Anders zou ik pas van af Oss heel misschien kunnen aanhaken
Deil 1 niet meegemaakt zeker? Toen was het toch echt wel een 15 tot 20 graadjes kouder... Alles gepakt... zo lekker naar het treintje lopen, laat maar komen die dag!!! @lotgenoten: tot straks!