Henk........ HULDE!!!!!!!! Wij (Gerben & Ik) hebben HEEEEEEEEEEEEEL erg genoten van deze dag!! Gezelligheid, goed verzorgd allemaal en een leuke rit! Onze dank is groot!! Kijk met verlangen uit naar Tiel meeting 1. En dank aan Alex en het dofinarium voor de gastvrijheid! Jeffrey
Het waren 540 geweldige genots km's. Eten was goed, drinken was er voldoende, zonnetje erbij, lege snelwegen en alleen maar lachende gezichten. *&^#@# ik zat liever nog steeds op de Deil meeting. Tot volgende week!
Hieruit begrijp ik dat de terugreis voorspoedig ging en dat jullie geen vertraging gehad hebben, want anders had de Deil meeting langer geduurd Was gezellig mensen, zit nog steeds te stuiteren... Fred heb je al een filmpje online?
Oh oh oh oh, wat een weergaloze dag was dit! Fantastisch weer, formidabele organisatie en ongekende locaties. Henk met name; ALWEER bedankt jongen. je bent toch echt wel de machinist die hier alles in beweging houdt. Ben ervan overtuigd dat we je daar allemaal heel erg dankbaar voor zijn. Dit eerste lustrum mag daarom gewoonweg niet het einde zijn van 'jouw' meetings. En verder zeker niet te vergeten Alex en Marlou die hartelijk en belangeloos hun deuren openden voor ons en de vrolijke Dolfijnen die ons allen nogmaals hebben laten zien wat hun diepe passie is. Uniek om dat te hebben mogen aanschouwen van zo nabij! Het was SUPER !!
Ik kan me alleen maar bij bovenstaande reacties aansluiten: een super-dag! Bedankt voor de lift Henk en Nemo gefeliciteerd met de titel! Die beker krijgt een mooi plekje op mijn werk... Gr. Martin
tja, wat moet ik hier nog aan toevoegen. Het was weer helemaal top, mooi uitgebalanceerd programma, toeren, knallen, kletsen. Henk bedankt voor de super-organisatie en Forza en de Dolfijn-familie voor de voortreffelijke ontvangst.
Wat een fantastische dag in alle opzichten. Klasse, Henk en deelnemers!! En nu maar duimen dat er alsnog een Deil-meeting nr.6 volgt (dit jaar?)...
Goedemorgen allemaal, Jullie kennen mij niet, maar ik ben sinds kort lid van dit forum, en viel gelijk met mijn neus in de boter. Een meeting van Ferrari's en ze komen ook nog naar Duiven. Samen met mijn zoontje van 8, hebben wij genoten van de vele Ferrari's. Ik heb een aantal foto's gemaakt van de Ferrari's, en ze in een webalbum geplaatst. Ze zijn hier te bekijken: http://berends.cc/ferrarimeeting/ Groeten, Marco en Tijmen
Allereerst van harte welkom om dit forum! Aan de foto's te zien was ik niet de enige die jou op dat viaduct zag staan! Leuke foto's die je maakte. Thx!
Henk Het was geweldig. Fam Dolfijn de Collectie was super sfeer ook En man man man wat ben ik verliefd op die zwarte 355 spider met rode bekleding
Stond jij ook op dat viaduct dan? Ik herinner me jou alleen als die superaardige 308-eigenaar waarmee ik een keer door de Alpen mocht cruizen en die zich ook wel eens in een 575M pleegt voort te bewegen... Heeft het uitje je weer een medicinale boost gegeven? Oftewel, vanmorgen bij opstaan weer de oude?
Het was echt een geweldige dag. Bedankt Henkie, Alex, en de fam Dolfijn en de rest natuurlijk voor de gastvrijheid! Hoogtepunt voor mij ook de Autobahn. Rijden met 275 tussen een 16M en ondertussen een 458 achter die er graag even langs wil Volgend jaar toch maar weer? Ik ben er in elk geval bij!
Henk, Dolfijnen en Forza service: BEDANKT!!!!! Wat een super dag was het gisteren. Perfect georganiseerd, goede vrienden, mooie auto's en een fantastisch weertje. Die grijns gaat er weer moeilijk afgepoetst worden.... Tiel meeting 1 las ik net? Bij deze opgegeven! Seizoen 2011 is begonnen. Yeeeehaaaa!!!
Zo... Goedemorgen! Denk niet dat het nog nodig is om te vermelden dat we gisteren een geweldige dag hebben mogen beleven (maar doe het lekker toch... ) Henk , fam Dolfijn en alle anderen die deze dag mogelijk hebben gemaakt. Ontzettend bedankt! Mijn eerste "Deil" was er eentje om in de boeken te schrijven! Over boeken gesproken , Bob????
@Henkie, bedankt dat ik even mocht komen kijken, probeer de volgende keer te regelen dat ik van te voren kan plannen om mee te doen, het gehele gebeuren.
Ja, moest eerst die &^%* traject controles door en toen de wijzer naar 25 over Eerst beelden staan er al http://youtu.be/RYFRDld4oI0 Welkom, Ja je viel wel op met die camera.... Image Unavailable, Please Login
Henk! Grondlegger van de Deilmeetings en daarmee ook het samenkomen van de Fchatters op ons forum. Je doet veel voor ons en voor de site. Het resultaat is dat een groep gelijkgestemden elkaar leerden kennen en veel plezier heeft. Hulde voor je organisatie van alweer de vijfde Deilmeeting. Alles was erg goed geregeld.....ook met leuke titels zoals jij ze alleen kan geven: Spazieren auf dem Autobahn Familie Dolfijn: dank voor de gastvrijheid en het gebruik van de brug. Peter/ Bigodino: wat een rit en ervaring heb ik opgedaan in je 308! Prachtig was de muziek die uit je uitlaten kwam. Wat een sound! Hans: * grijns* Je Dino was echt gaaf om in te rijden!!!
Geweldige dag gister. Iedereen bedankt, en natuurlijk in het bijzonder Henk, de familie Arendsen en Forza voor de gastvrijheid!. En niet te vergeten mijn vader voor het lenen van de auto . Dit smaakt naar meer .
Pas maar op dat die man de filmpjes ziet (deel I staat nu te pompen), met gierende banden door de bocht...
Tja, superlatieven kom ik te kort om de dag 5de Deilmeeting te omschrijven. W E E R G A L O O S Henk, je had het weer goed voor mekaar. Dank aan jou, aan Alex en Marlou voor de ontvangst en uitstekende lunch bij Forza Service, aan het volledige gezin Dolfinarium voor de ontvangst en gezellige avond. Eten was TOP!! SUPER!...........
Cor, beetje flauw om alleen over het weer te beginnen. Ik ben toch echt van mening dat het hele programma goed voor elkaar was