Deil V ziet er uit als een bloedgeile meeting, was er graag bijgeweest!
Wanneer gaan we weer?!?!?! Autootje staat beteuterd te wachten in de garage - bandjes jeuken - begin last te krijgen van ontwenningsverschijnselen en afkick problemen - dacht dat een jaartje FA (Ferraristi Anonimous) me hier wel van af zou helpen - maar het is als iedere verslaving - als je weer een keer begonnen bent klim je niet zomaar meer op de wagen (of eruit) kan ik even iemand bellen voor wat mental support?
11:58 was toch niet te vroeg? Had woensdag al om 08:15 willen bellen ... maar besloot toch dat de buurman een betere optie was ...
Als je om 11:58 belt overleef ik het wel. Als je om 8:15 belt overleef jij het niet (okeej, ik zal toch maar weer eens op tijd naar bed gaan)
Blijkt maar weer dat die koene ridders met witte paarden - of blauwe auto's - iets zijn van een long long time ago - gelukkig was de buurman iets meer gedateerd en wel bereid een damzel in distress te redden ...
Ik zie een "Challenge" aankomen. Volgens mij begrijpt de man in de blauwe auto toch aardig wat van auto's, dus als jij beweert dat je op dit moment meer van auto's begrijpt dan mannen in blauwe auto's... dan...
Als je dan meteen de gebruiksaanwijzing mee kan nemen voor vrouwen (in gele auto's).... Het onderwerp Deil meeting 2011 lijkt alleen steeds verder te zoeken in dit draadje... Ik voel een moderator-actie aankomen... sorry Henk!
waar wil je naar toe Bob - en dan bedoel ik niet vervoerd worden per auto ;-) maar ook auto's zijn blijkbaar niet meer te begrijpen voor mij - als ik op een website een huurauto probeer te vinden in de categorie "sportwagens en luxe auto's" is dit het resultaat van de zoekopdracht - of zou de term funcars dan toch slaan op de schaterlach van de Valet op het moment dat je bij een hotel voor komt rijden in een van deze wagens - ga me vanavond maar eens kansloos bezatten - misschien dat de wereld dan wel weer begrijpelijk wordt Image Unavailable, Please Login