Tja, er worden meer California's dan Saab's verkocht tegenwoordig, kijk maar eens op de Registry, unbelievable!!! Ciao! Marcel www.ferrariregistry.nl
Jongens, ga je eens schamen. Denk ik hier na wat een half leven in Italië voelt echt uren te moeten bijlezen, ben ik in 5 minuten klaar. Al 2 dagen niets meer gepost??? Hebben jullie ons zo gemist joh?
@Marcel: Ik snap je site niet helemaal meer. Ik zie grote lege tabellen bij alle auto's, en enkel een paar heeeeeel erg kleine thumbnails. Zowel met Internet Explorer als met Google Chrome. Moet daar niet veel meer bijstaan, en iets clickable zijn?
Sjonge Hans. Nou houden we er rekening mee dat jullie wel helemaal kapot terug zullen komen en dus niet zoveel fut zouden hebben om alles door te gaan lezen, is het nog niet goed Welkom thuis, mensen!!!
Bevestigd met sjorbanden naar Protech. Nog bedankt voor de berenklauw met satesaus Tonnie Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
(vrije interpretatie van Elizabeth Gilbert's Eten, Bidden, Beminnen) Avond. Ik lig niet huilend op de grond, maar zit aan de koffie, klaar om aan mijn epische reis te beginnen. Okay, naar Italië en terug rijden is misschien niet het meest epische wat ik ooit gedaan heb, of zal doen, maar voor nu is het wel ontzettend spannend. Problemen met vertrouwen, vraagtekens groeien boven mijn hoofd, maar zoals altijd stort ik mij weer zonder terughoudendheid in dit nieuwe avontuur. Op naar het beloofde land van Wijn en Pizza dus. Na mijn TLC sessie is het autootje er in ieder geval klaar voor en ik heb in de haast waarschijnlijk ook alles ingepakt wat ik nodig zal hebben. TomTom, routekaart, diverse laders, Cds, fototoestel, autopapieren, paspoort het duizelt me als ik de lijst in mijn hoofd door neem dus ik volg gewoon maar het advies op van Ernst van der Pasch Bind me vast en geef vol gas! De 328 is gewillig en geeft direct gehoor aan mijn verzoek, het asfalt glijdt onder ons door richting Venlo . @#$! TomTom! Volgende keer gewoon weer de kaart op schoot! Ik weet niet wat erger is, mijn iets dovige, iets blinde moeder die kaart probeert te lezen, of een TomTom met een eigen wil. Denk ik eens een keer niet eigenwijs te moeten zijn en gewoon te luisteren ben ik vervolgens na 2 uur nog steeds Nederland niet uit. Dan eindelijk, Deutsche Autobahn, geen hond meer op de weg op dit tijdstip dus Ernst maakt plaats voor Rammstein Erst wenn die Wolken schlafengehn, kann man uns am Himmel sehn, wir haben Angst und sind allein Gott weiss ich will kein Engel sein. De toerenteller gaat gewillig van 3.500 naar 5.000 en de kilometerteller staat op ongeveer kwart-over. Boven mijn hoofd een bleke maan en een hint van Orion en de Grote Beer. Wat is autorijden s nachts toch heerlijk ontspannend. Midden in de nacht, Tankstelle net na Hockenheim. De combinatie van vermoeidheid, nachtblindheid en tijdstip dwingen me er toch toe een tukje te doen. Ik manoeuvreer het autootje tussen een MAN en een GMC. Dit is niet helemaal het gezelschap waarin we ons normaal gesproken bevinden, maar voor nu is het even niet anders. Terwijl ik de deuren op slot doe probeer ik me het plot van Het Gouden Ei van Tim Krabbé te herinneren, of eigenlijk liever niet natuurlijk. Ineengestrengeld, benen om de schakelpook, wang tegen wang, vallen we samen in slaap, heb vertrouwen Von. Rammstein wordt vervangen door Neon Trees Here we go again, I kinda wanna be more than friends. En verbazingwekkend uitgerust gaan we weer op pad. De metertjes staan al kilometers lang netjes in het midden, en het geluid van de motor heeft een haast hypnotiserende werking, eindelijk rust in mijn hoofd. Nog steeds nauwelijks verkeer, dus we schieten lekker op en zijn een paar uur later al weer bij de Zwitserse grens. Het is nu dus uit met de pret, de ene tunnel na de andere volgt, 120 80 100, Schildenwald noemen de Duitsers het, maar de Zwitsers kunnen er ook wat van. Ik besluit verstandig te zijn (Thats a first) en me keurig aan de snelheid te houden tot ik straks Italië in rijdt. Bij gebrek aan Falco dan maar Scooter Respect to the man in the Icecream Van, maar zelfs dat kan het oh zo saaie Zwitserland niet redden. What are you waiting for, the Germans? Italiaanse grens, we rijden eindelijk the-land-where-anything-goes binnen en dat is te merken ook. Het verkeer verandert binnen enkel seconden van een georganiseerde machine in een onbegrijpelijke chaos van afslagen, toeterende autos, scooters en uitlaatgassen, I love the smell of gasoline in the morning. De ring van Milaan kan bijna concurreren met de Periferiek van Parijs. Het zonnetje brand inmiddels lekker op mijn gezicht en het autootje spint nog steeds als een tevreden katje, 1.000 kilometer en 8 uur verder en het is alsof we nog maar net vertrokken zijn. Het vertrouwen groeit langzaam verder en verder, 12 uur na vertrek staan we midden in Brescia, we hebben het gered! De daarop volgende dagen genieten we samen van alle aandacht. Ik verwen hem met een wasbeurt en een paar liter (?) olie, hij beloont me door me in contact te brengen met allemaal leuke, interessante mensen. We zijn een goed team samen. Zoals Ewan al tegen Nicole zong in Moulin Rouge, Come what may, There's no mountain too high, no river too wide en zo stuiven we samen de Futa-pas op en later weer af. Tijdens deze trip kan ik alles aan (letterlijk en figuurlijk)! Geen oververhitting, geen discussies, alleen maar een harmonieus samenzijn. Het plan voor mijn sabatical smeed zich langzaam in mijn hoofd, lekker met z'n twee-en naar Italie voor een paar maanden, het lijkt me heerlijk. En wat een feest is die Mille Miglia, ik kijk mijn ogen uit en geniet met volle teugen. Op de terugweg spelen we samen met wat Wiesmannetjes, Porches, Lambos en andere exooten, maar geen van allen kunnen ze me echt interesseren, ze verbleken bij mijn "vriendje". We gaan een paar keer samen op de foto. Al moet ik wel opmerken dat ik niet te spreken ben over die Zwitserse fotografen. Waanzinnig duur, verplichte afname en slechts detail fotografie. Daar begin ik niet meer aan! Of de fotos in Duitsland ook gelukt zijn moet ik nog even afwachten. Alle zorgen die er waren voor aanvang van de reis zijn in ieder geval als sneeuw voor de zon verdwenen. Vraagtekens veranderen in uitroeptekens, trust-issues zijn het targa-dak uit, dit is niet zomaar een avontuurtje, dit is een blijvertje. Tijdens de regenbuien onderweg houdt hij me droog, als ik me zorgen maak over zijn oververhitte humeur koelt hij langzaam weer af. Okay, soms flirt ik een beetje met een ander, als er iets interessants voorbij komt, maar vervolgens kijk ik weer even net iets langer dan de sociaalwenselijke 3 seconden terug naar hem en weet hij dat er voor mij maar 1 is. "3 days in a row, you were mine alone". Thuis geef ik hem een aai en een knuffel en hij laat me gaan, wetend dat als ik weer terug kom er alleen maar hij-en-ik is, en nog kilometers asfalt om te bedwingen en wat een heerlijk avontuur wordt dat! Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Ouwe meuk: http://www.autogespot.com/nl/viewimages.php?id=1214748364814052011201211 http://www.autogespot.com/nl/viewimages.php?id=1214748364814052011201028 En dan doel ik niet op de auto's Gr. Martin
YES, daar ga ik 100% zeker heen! Misschien kan ik met een kennis meerijden in een Ferrari California, lijkt me wel een keertje gaaf, ben benieuwd hoe dat rijdt. Als het niet lukt ga ik met eigen vervoer.. Wel één dag, niet twee. Wat zal de leukste dag zijn? Al iets van een programma gezien?
nee heb programma nog niet ontvangen Leukste dag?? ELKE dag Ik ga ervanuit dat je wel even langskomt. Pitbox nnb Als Edvar, Peter en Hugo ook komen dan hebben we de boel bijna compleet
Het is dat ik het matras van m'n overleden oma niet open gesneden heb, en de oude sokken ook over het hoofd gezien heb, maar anders.... http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1-OWNER-430-SCUDERIA-16M-SPIDER-MOST-DESIRED-COLOR-WHT-/350459067148?pt=US_Cars_Trucks&hash=item5198fcfb0c