Inschrijven gewoon via de website? 600 euro voor het weekend met toegang voor de F, zie ik.
Ziet er inderdaad heel erg goed uit. Hoop alleen wel dat ze van tevoren even controleren of er geen groepje toeristen op de rivier aan het kanovaren is want dat lijkt mij geen ideale combinatie (voor de kano in het bijzonder).....
Wich one is this? Is deze niet onlangs geveild? http://www.autogespot.com/nl/viewimages.php?id=1214748364811052011201737 Gr. Martin
Het is op woensdag en donderdag.. Voor geen honderduizend euro dat ik daar in ga zitten. Ik wacht het persbericht wel af las het eerste ongeluk ene feit is..
Tuurlijk is elke dag super, maar de dag dat ze de auto's van het concours op het rechte stuk gaan zetten is wel erg leuk, of doen ze dat beide dagen? Wij zetten de Ferrari waarschijnlijk buiten de poort en kopen gewoon twee toeschouwerskaartjes, dat scheelt een bak geld. Uiteraard kom ik even langs bij de hopitallity unit van "Scuderia Twente", gezellig! PS: Er staan weer wat 512 BB foto's bij de updates, waaronder wat oudere van de witte BB van René Ciao! Marcel
Gaaf ding hè!!!! Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login Image Unavailable, Please Login
Hoi Hans, ik denk dat je nog even moet inloggen, dan zit je in het members gedeelte en zal alles weer paletti zijn ;-) Ciao! Marcello
Ik hoor dat Wim B. ook weer in het dorp is "geland" na de Italië-trip. ....met een mooie roffel het dorp ingemarcheerd.
Iemand enig idee wat dit nou exact is? http://www.autogespot.com/nl/viewimages.php?id=1214748364827042011203534
Ik zou zeggen dat het een 348TS is die is omgebouwd naar F355 GTS. Stoelen en km teller is van 348. Maar zo ver was je waarschijnlijk al
Was ook goed jullie weer te zien Onno en Harald! En op de terugweg nog even een filmpje gemaakt achter een trio Tubies. Zal morgen wel even kijken of ik dat nog online kan krijgen...
Ik ook, maar met de Lancia Club dan. Het belooft een vol evenement te worden, nu al 50 Lancia's ingeschreven. En dan zijn er nog x merkenclubs.